HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Egy kellemes őszi 40-es

2014.10.18. 18:56 KissCsovi

Ezt a jó időt kihasználva elmentem a többiekkel evezni egy hosszabbat. Nekik 20 km volt a céljuk, de én már előtte is egy 25-30-ra számítottam. Így mikor ők kimentek a 20 km után én elindultam, hogy a 30 meglegyen. Az első 20 nem nagyon viselt meg, még bőven éreztem magamban erőt. Útközben számolgattam az idővel és a km-rel és végül úgy döntöttem, hogy a 40 olyan szép kerek és pont belefér napnyugtáig. Egyedül az utolsó km esett rosszul. Addig semmi extra fáradtságot nem éreztem. A táv megtételében annyi érdekesség volt, hogy folyamatos evezés volt kiszállás nélkül. Ennyit így még nem tettem meg. Ráadásul volt nálam 2 banán, egy kis csomag keksz (50 g-os) és kb. 1 liter víz, de útközben nem fogyott ebből semmi. Az út egyetlen rossz része az volt, hogy kb. 15 km után már nagyon kellett volna pisilnem, de ezt csak az út végén ejtettem meg, mivel nem akartam kiszállni közben. Kellemes fáradtsággal szálltam ki és egyedüli negatívum az volt, hogy nem hagytak meleg vizet a többiek. :( Ha több időm lett volna és nem kezdtem volna fázni akkor lehet még az 50 km-t is megcsináltam volna. Na, majd legközelebb. ;)

Remélem ti is kihasználtátok ezt a jó időt és kint a szabadban mozogtatok egy jót. Túrázásra és edzésre is nagyon alkalmas ez az időjárás. Holnap még ilyen idő lesz. Használd ki! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr906805969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása