HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

IV. RAW Női Férfi Fekvenyomó Magyar Csapat Bajnokság versenybeszámoló

2013.11.10. 09:41 KissCsovi

A tegnapi nap folyamán zajlott le a IV. RAW Női Férfi Fekvenyomó Magyar Csapat Bajnokság. A versenyre tömegközeledéssel mentem. Már a hajnali vonatom 20 perccel később indult, de szerencsére sikerült a csatlakozást elérnem és így időben oda is tudtam érni a versenyre. Azért hazafelé is kaptam a MÁV-tól egy extra 40 percet, amit meg is köszönök neki, de én örülnék, ha a jövőben csak azt kapnám a pénzemért, amire szerződtünk. Nem kérek én ilyen extrákat.

Na, de visszatérve a versenyre. Az egész hetes vizsgázásnak köszönhetően (amire most túlzottan is rástresszeltem) sikeresen le is csúszott rólam kb. 2 kg csak ezen a héten. 70,8-al mérlegeltem. A 120 kg-os kezdőfogásomat sikeresen teljesítettem elsőre, amit egy általam biztonságosnak vélt 125 kg követett. Sajnos ezt elsőre nem adták meg. Nyomás közben begörcsölt a jobb farpofám. Két nyomás közt megállapítottuk, hogy egy csomó van a fenekemben. Ezt masszírozással próbáltuk rendbe tenni, hogy az utolsó nyomásnál ne jelentsen gondot. Annyira sikerült is a dolog, hogy nyomás közben ne legyen elviselhetetlen a fájdalom. Itt is összehúzta a görcs, de arra figyeltem végig, hogy ne emeljem el a padtól a fenekem. A végén egy sikeres 125 kg-os nyomással zártam a versenyt. 

Nem voltam megelégedve a teljesítményemmel, mert egy minimum 130-135-ös nyomást szerettem volna ezen a versenyen produkálni. Azzal nagyjából egy kb. 10 ponttal hoztam volna többet a csapatnak. Igaz a végeredményen ez nem változtatott volna, hisz foghíjasan is volt a csapatunk és még az egyik csapattárs is sajnálatos módon kiesett a versenyből. Így összesítésben a  9. helyen zártunk. 

Még szerencse, hogy a versenyen kaptunk ajándékba egy kis tégely Gyógyfüves Mesterbalzsamot, amivel lehet kezelni a megfáradt izmokat. Már csak egy masszőr kéne hozzá. :)  Mindenesetre azon leszek, hogy a 2 hét múlva esedékes ruhás Fekvenyomó Magyar Bajnokságra a lehető legtöbbet tudjam kihozni magamból és remélhetőleg ott sikerül egy olyan nyomást bemutatni, amivel én is elégedett leszek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr85622745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BenchPress 2013.11.14. 11:11:32

Hello,

nem értem. Előző posztban azt írtad, hogy 160 és 170 kg is sikerült. A versenyen meg csak 125 kg?

Szerk. most látom, hogy ruha/ruha nélküli gyakorlatok, az más.

Természtesen gratula az eredményhez!

KissCsovi 2013.11.14. 11:31:39

@BenchPress: Helló! Látom közben megfejtetted az okot, de tényleg többet vártam volna magamtól én is attól függetlenül, hogy ez a verseny RAW volt. A jövőhét szombaton lévő ruhásra remélem összekapom magam és a forma is pont kijön. Arra készülök most jobban.
Köszönöm! :)
süti beállítások módosítása