HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Nincs kifogás

2014.03.31. 21:46 KissCsovi

Sokszor hallom azt az emberektől, hogy azért nem edz, mert már a munka mellett nincs energiája edzeni. Ez is csak egy kifogás. Én mostanában úgy edzettem rendszeresen, hogy 2-4 órát kertészkedtem, majd lenyomtam egy erőemelő edzést és után egyből mentem le vízre kajakozni. Pl.: korábban volt egy olyan, hogy 2 órát kapáltam, majd 1 órát pihentem (kevés ételt fogyasztással) és lenyomtam egy 2 órás erőemelő edzést és végül eveztem egy szigetkerülést. A szigetkerülés ideje nem volt sokkal több, mint a tavalyi legjobbam. Most 58:35 volt és tavaly, ha jól emlékszem akkor kb. max. 1 perccel, ha hamarabb tudtam teljesíteni teljesen kipihenten. A mai napon pedig egy 10 órás kertészkedést követően megcsináltam az előírt erőemelő edzésemet a korábban megírt súlyokkal és mindet megcsináltam.

Szóval nem tudom elfogadni azt a kifogást, hogy munka után nincs ereje edzeni, főleg ha ráadásul irodai ülőmunkát végez valaki. Mondjuk lehet bennem van valami rosszul bekötve, de amit az elme kitalál azt a test megcsinálja. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr245888124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BenchPress 2014.04.05. 07:45:39

Hello,

nem szívesen idézek ilyen "mély szakmaisággal" bíró oldalról, mint az index dívány, de pont ideillik:
divany.hu/eletmod/2014/04/04/fitness/

Edzeni KELL, télen-nyáron, mindig!
süti beállítások módosítása