HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Masters Magyar Bajnokság, Szolnok

2022.07.25. 20:51 KissCsovi

Még adós vagyok nektek Masters Magyar Bajnokság versenybeszámolójával. Július 17-én vasárnap került megrendezésre Szolnokon. Idén is csak kajak egyes 200-es távon indultam. Bár kifejezetten edzettem reggel, hogy jobban menjen az előfutam, mert valahogy reggel amikor van az előfutam még nem vagyok igazán jó formában. Na idén ez még rosszabb volt, mint szokott lenni. Egyszerűen nem voltam ott sem testben, sem fejben igazán. A rajtgépből folyamatosan csúsztam ki hátrafelé pici szembe szél miatt és el is rontottam emiatt a rajtomat. Persze nem kellett volna ennek olyan nagy feneket kerítenem, de ez így jött ki. Mellőlem indult a tavalyi győztes, így a terv az is lett volna, hogy tartom vele a lépést és akkor tuti továbbjutok. Annyira nem is sikerült tartani a lépést, ahogy én azt gondoltam, de túlzottan nem is maradtam le (2,3 másodpercre) és inkább az volt a meglepetés, hogy így is csak 5. lettem a futamomban. Nagyon besűrűsödött a mezőny, de bíztam benne, hogy az én előfutamom volt a jobb így jobbik idővel én jutottam döntőbe. Így is lett.

A döntő egy bő 1,5 órára jött is, ahol már kicsit koncentráltabb voltam és a rajtom is egész jól sikerült. Még az elején partiba voltam még a dobogóért folyó küzdelemben is, de az utolsó 50-re nagyon elfogytam és végül 8.-ként értem célba. Duplán nem örültem neki, mert ennyire nem szoktam mostanában a végén elfogyni és sokkal több volt bennem szerintem, mint ami kijött ott belőlem. A másik, hogy szerettem volna minimum egy 40-es időt menni vagy még inkább alá csúszni, ami szintén nem jött össze, mert végül 41,5 lett. Tavaly ezzel az idővel 4. lettem volna és a  tavalyi döntő 11 másodpercen belül ért be, idén már csak 4,5-re szűkült, szóval jelentősen erősödött a mezőny.

Konklúzió: Sokkal keményebben kell edzeni! (Ez megy is azóta.;) )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr7417891067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása