HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Hideg és havazás. Az edzésben nem akadály!

2012.02.03. 15:20 KissCsovi

Mostanság a tél megmutatta a csúnyábbik oldalát is. Csapkodnak a mínuszok és a hétvégére havazás is várható az egész országban. Erről eszembe jutott 1999 és 2005 tele. '99-ben hatalmas hófúvás volt. Néhol ember nagyságú hókupacok jöttek létre. Ekkor még kajakoztam és hajnalban felkeltem, hogy megyek edzésre. Meglepődve néztem ki az ablakon, hogy milyen nagy hó van. Természetesen nem akadályozott meg benne, hogy edzésre elmenjek. Igaz kerülővel tudtam csak elindulni, mert kb. 160 centis hó fedte az utat, ahol mentem volna. Az úton csak egy traktor nyomban tudtam haladni, de időben odaértem az edzésre.

2005-ben pedig emlékszem, hogy kb. 3 hétig kőkemény fagyok voltak. Emlékszem, hogy az egyik nap mikor nagymamámtól sétáltam haza a hőmérő délután 6 tájt mutatott -18 fokot.

Nem voltak kellemesek ezek, de a lényeg, hogy ekkor is mindig elmentem edzeni. Lényegtelen, hogy esik a hó, fúj a szél, vagy hatalmas mínuszok vannak edzeni akkor is el kell menni és nem a rossz időre kell fogni az edzés kihagyását. Mi anno amikor a sportcsarnokban edzettünk volt, hogy mi nyitottuk a termet elsőként és az edzést azzal kezdtük, hogy ami a réseken beesett hó azzal hógolyóztunk, majd nekiestünk a hideg vasaknak.

IRÁNY A TEREM ÉS ESS NEKI TE IS AZ EDZÉSNEK!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr784059314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása