HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Maraton Magyar Bajnokság beszámoló

2013.05.20. 10:55 KissCsovi

A hétvégén részt vettem kajakban a Maraton Magyar Bajnokságon, Győrben. Szombaton az egyes megmérettetése volt. Sajnos már az elején adódott egy kis problémám. Ott kezdődött, hogy mikor a rajtvonalra sorakoztunk fölfelé kicsit görcsölt a jobb talpam, ami a versenyen többször is előjött. A rajtban kicsit bebambultam és nem úgy tudtam eljönni ahogy kellett volna. Még ezt tetézte, hogy nem sokkal a rajt után a mellettem lévővel egy kicsit összegabalyodtam. Nem tudom mi volt az elképzelése, de nem úgy sikerült ahogy azt szerintem ő tervezte. Ennek köszönhetően az egész mezőny elment mellettem. Itt meg is fordult a fejemben, hogy ki is állok, de összeszedtem magam és csak azért is folytattam. Kicsit dühből nyomtam utána és néhány embert sikerült is megelőzni. A lefelé haladó 2,5 km alatt a 13. helyre feljöttem és a mezőnyhöz is közeledtem. Egy srác beült nekem vízre és vele mentem tovább. Még a forduló után váltottuk is egymást és így bíztam benne, hogy még jobban fel tudunk zárkózni. Sajnos sokat nem vezetett, én meg már olyan lendülettel nem tudtam haladni, hogy közeledjünk. Szerintem, ha jobban összedolgoztunk volna még 2 srácot biztos utolértünk. A felső forduló után kicsit robbantgattam, hogy hátha le tudom dobni vízről, de sajnos nem jött össze. A végére felszívtam magam, hogy majd a finisben nem engedem előre. A tervem az lett volt, hogy elindulok egy erőteljesebb iramba, melyet tudok még majd fokozni a célig és ahogy le akart volna szállni vízről és akkor nyomtam volna, ami a csövön kifér. Az volt a baj, hogy a bal combközelítőm begörcsölt az első erőteljesebb húzásnál és így nem tudtam úgy nyomni ahogy szerettem volna. Sikerült elém kerülnie, de nem könnyítettem meg a dolgát végig ott maradtam a nyomában. Megelőzni már nem tudtam és a végén 14. helyen zártam a versenyt. 

Vasárnap volt a páros futamunk Szabó Attilával. Egy kicsit itt is sikerült bealudnom a rajtnál, de még egész tűrhetőre sikerült az indulás. A 4. helyen eveztünk, de a nagy tülekedésben felakadt a kormányunk és így kénytelenek voltunk kiállni. Sajnáltam nagyon a dolgot, mert itt egy kis revansot szerettem volna venni az előző napi események miatt és egy szép helyen befejezni a versenyt.

Minden esetre sikerült minden idők legjobb maratoni eredményét elérnem, hisz eddigi legjobbam egy 41. hely volt még 2000-ben. Igaz akkor 63 induló volt most meg csak 19-en voltunk. Bízom benne, hogy rövidtávon sokkal szebb eredményt sikerül elérnem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr15307962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása