HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Masters Maraton Magyar Bajnokság, Győr

2023.05.30. 21:58 KissCsovi

A hagyományoknak megfelelően idén is Győrben volt a maraton magyar bajnokság. A hosszú hétvégére esett az időpontja. Egyes számot indultam, így én csak a szombati napon voltam érdekelt. A megszokott pályán a megszokott 10 km-es távon álltam rajthoz. Bár kifejezetten nem készültem erre a versenyre, hisz amúgy is jobban sprinter alkat vagyok, de az alapozás végére beilleszthető. Úgy voltam, hogy pontszerző helyen biztos be tudok futni. Ugyebár ez az első 9-et jelenti.

Sejtettem, hogy lesznek, akik az elején nagyon el fognak indulni, így én is egy jó rajtot terveztem. Az a jó rajt most sikerült is. Jól elkaptam a ritmusát is és még lehet valameddig vezettem is. Rajt elején nem nézelődtem, de utána helyezkedés miatt kénytelen voltam és sajnos azt tapasztaltam, hogy nem nagyon jön senki körülöttem viszont a túloldalon egy négyes boly nagy tempóval halad előre. Kicsit el is kezdtem feléjük húzni, de nagy is volt a tempójuk meg hát a túl oldalon voltak így nagyon nem akaszkodtam rájuk és vártam, hogy jöjjenek fel rám. Sokat kellett várnom, hogy felérjenek, de kis helyezkedés után végül hárman elmentünk  együtt a fordulóig. (2,5 km)

A 10 km-t 2 darab 5 km-es körrel szoktuk megtenni. Fordulónál a szokásos kis gyorsítás, helyezkedés meg is volt és tök jól sikerült kijönnöm a fordulóból. Viszont az nem esett jól, hogy váltás volt és aki vezetett egy erősebb iramot ment, mint korábban. Alapvetően nem lett volna ezzel gond, sőt kellett is volna, hogy az előttünk lévőkre zárkózhassunk csak sajnos pár száz méter után, olyan durván beállt az alkarom, hogy majdnem letettem a lapátot. Főleg a bal kezemmel volt probléma. Alig bírtam fogni a lapátot, így kisebb tempóval tudtam csak tovább menni. Természetesen így le is estem a többiekről, de próbáltam a körülményekhez képest valamennyire haladni. Utánam nagyon le voltak maradva, szóval az, hogy utolérnek nem fenyegetett. Szépen egyedül végig eveztem a táv hátralévő részét. Az utolsó 2,5 km-re kicsit javult a kezem és bár se előbbre, se hátrább nem tudtam kerülni próbáltam egy nagyobb tempót evezni, hogy legalább edzés értéke legyen. Végül a 7. helyen célba értem.

Nem tudom, hogy helyezésben mi lett volna, ha tudok maradni a srácokkal, de az biztos, hogy a végén egy jót meccseltünk volna.Tudjuk, hogy probléma van az alkarommal a korábbi fekvenyomó, erőemelő versenyekről is. Kezelés alatt van és remélem, hamarosan rendbe jön. Minden esetre gőzerővel készülök a sprint távra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr518135762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása