HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Fekvenyomó Magyar Bajnokság Vésztő

2024.03.03. 15:43 KissCsovi

Szombaton került megrendezésre az idei évi RAW Fekvenyomó Magyar Bajnoksága Vésztőn. Már az indulásom előtt tudtam, hogy nem az eredeti terveimnek megfelelően fog menni a verseny, mert egy bő hónapja átszaladt rajtam egy kis betegség. Tényleg nem volt nagy, mert 3 nap alatt átszaladt rajtam és semmi extra nem volt, de ami utána jött... Igazából azóta egy elhúzódó visszaesés, stagnálás áll fenn. Ugyebár a betegség miatt tudatosan visszavettem picit, de úgy nézett ki, hogy megúsztam a dolgot és mehet tovább a felkészülés és talán beérem azt a kis kiesést is. Majd jött egy hát sérülés, amit pár nap alatt helyre hoztunk. Ez újabb kicsi kiesés mely után folytatódott a felkészülés, de kicsit később egy másik hátsérülés akadályozott. Megjavult az egyik oldal utána jött a másik. 

A verseny előtti szakaszban már úgy nézett ki, hogy rendeben van minden. Mármint, hogy nem fáj semmim és mehet az edzés tovább. Szerdán lőttem be a kezdő fogást 130 és 135 között gondolkodtam. Maradt a 130, de az meglepett, hogy a 135 akkor is nehezen ment. Mondjuk egy favágós nap után nem csoda. Verseny előtti nap egy rossz mozdulattól ismét lett egy hát probléma. Aznap este kapott még egy masszázst, de reggel éreztem, hogy nem jó. Át is villant a gondolat a fejemben, hogy lehet nem lesz ebből verseny. Még indulás előtt lehengereltem és még útközben is picit éreztem, de mire oda értem már teljesen elhalványult a fájdalom. Különösebben nem is éreztem a verseny alatt, de lehet ez is segített a rossz formámnak. 

A másik, ami nekem nagyon rossz volt a verseny folyamán, hogy a csoportok versenye nagyon elhúzódott. A megszokottak szerint próbáltam a bemelegítést csinálni, miszerint az előttem lévő csoport, ahogy elkezdi a versenyzést akkor én elkezdem a bemelegítést és kb. egy időbe esik a bemelegítésem vége és a korábbi csoport versenyének vége. Itt viszont lassan haladt a csoport versenye, én közben ezt felmérve lassítottam a bemelegítésen is, de ez már nem volt ideális. A kezdő 130 így is ment, de az elhúzódásnak köszönhetően nem is éreztem magamban az erőt sem annyira és csak 135-re mentem másodikra. Bár az eredeti terv az lett volna, hogy 130-137,5-145, de magamban módosítottam 130-135-140-re. Viszont arra nem gondoltam, hogy a 135 megakaszt. Persze kb. 20 percenként se szoktam nyomni. Nagyjából kihültem mire újra nyomtam. Elsőre beleemeltem a fenekem, de másodikra szerintem még padhoz ért, de a zsűri felülbírálva a bírókat elvette a gyakorlatomat. Végül a 7. helyen zártam. Csapatban sikerült a dobogóra állni, 2. helyen zártunk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr6818344729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása