HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Egy edzés története

2015.01.16. 21:16 KissCsovi

A mai napon az edzés bemelegítése gyanánt néztem egy muscle up felmérést. Korábban még a nyáron néztem valamikor, hogy láb letétele nélkül 10 db megy egyszerre. Ezt szerettem volna megdönteni és sikerült is 2 darabbal túlszárnyalni. Még nem sok, de ez is nőni fog idővel. 

 

Az edzést egy kis fekvenyomással folytattam 80 kg-ba nyomtam 5x10-et, ami így durván 1 hónappal a fekvenyomó ob előtt kicsit karcsú, de még durván van 1 hónapom. ;) Ezt követte a mellhezhúzás, amiben a korábban alkalmazott 74 kg-ba kezdtem az 5x10-et. Mivel könnyen ment emeltem 5 kg-ot. Még az is ment és így emeltem megint. A 4. sorozatot már 89 kg-ba csináltam már kicsit nehézkesen, de hogy ne törjön meg a piramis felmentem 94-re az utolsóra. Hozzáteszem december 30.-án 106-ot húztam maxra és hétfőn 94-be csináltam 5x5-öt, illetve az utolsóra felraktam 99-re. Most úgy feküdtem a 94-nek, hogy 8-at mindenképpen szeretnék csinálni. Végül is ez teljes mértékben sikerült, mert 8 teljesen feljött és még kettőt húztam, hogy nem koppant. Kissé öregurasan csináltam, mint a videón is látszik, de csináltam. :)

 

Az edzés végén még egy kis csípőemelés és egy kis hasprés volt. Azt mondom, hogy hétvégére nem is volt így rossz. Magamhoz képest sikerült megint többet teljesítenem. Remélem továbbra is töretlen marad a lendület.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr517080757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása