HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

XI. Tisza-tó kupa tájékozódási futóverseny, Tiszafüred

2023.06.19. 22:19 KissCsovi

Idén 11. alkalommal került megrendezésre a Tisza-tó kupa, melynek Tiszafüred adott otthont. A régi blog olvasóim már jól tudják, hogy régen jártam tájfutó versenyekre. 21 éve kezdtem ezzel a sporttal is foglalkozni és bár sok versenyen nem indultam, de próbálom a Tisza-tó kupákat nem kihagyni. Így mondhatjuk, hogy évente 1 versenyen el szoktam indulni.

Ez a verseny egy délelőtti és egy délutáni futamból szokott állni és az összetett eredmény alapján szokták kihirdetni a győztest. Alapból jó mókának tartom a tájfutást, de itt, helyben még érdekesebb. Alapvetően nyílt technikás kategóriában szoktam indulni, ahol bárki indulhat. A nyílt kategóriában is van kezdő és a technikás, ugyebár utóbbi nehezebb szintet jelent. 

Nagyon sok futás idén nem volt a lábamban, mert 4 alkalommal futottam a verseny előtt. Felkészülésnek nem nagyon nevezném, de azt azért megjegyezném, hogy második alkalommal már programot futottam és 300 métert sikerült 46,3 másodperc alatt 35,1 km/h-ás max sebességgel futnom, ami nem is rossz edzetlenül. Usain Bolt 44,72-es világcúcsa azért messze van, de belebotlottam egy 3 éves cikkbe a neten: "HIHETETLEN, EKKORA SEBESSÉGRE KÉPES A VILÁG LEGGYORSABB FOCISTÁJA" címmel. Itt írják, hogy Kylian Mbappé 36 km/h-val a leggyorsabb, Inaki Williams 35,7 km/h-val a második és Pierre-Emerick Aubameyang 35,5 km/h-val a harmadik. Tudtam én, hogy focistának kellett volna mennem és kereshetném én is a milliókat és még át is venném a vezetést ebben a listában.

Na de kanyarodjunk vissza a tájfutáshoz. Azért helyiként mondhatnám, hogy előnyöm van, de szerintem igazából nincs, hisz a pontok helyzetét én sem tudom. Vagy volt inkább, hogy hátrányom lett belőle. Még évekkel ezelőtt volt, hogy a délelőtti futam után 2. helyről vágtam neki a délutáni futamnak és az utolsó pontnál csak azt néztem, hogy hol van a pont és a legrövidebb úton futottam is rá, de kiderült, hogy a térkép lezárta azt az útvonalat és végül hatalmas kerülővel még a dobogóról is lecsúsztam. A győzelemért futottam és még érem se lett belőle. Idén is volt olyan, hogy alapból pl. a strand kerítése zárt, de most a versenyre ki volt nyitva. Szóval a térképre próbáltam jobban fókuszálni, hogy ne legyenek helyismeretem miatt hátrányom. Ezt sikerült is megoldanom. A 6-os és 7-es pontoknál viszont volt egy kis kavarodásom és ott rossz volt a pontfogásom és ezzel a hibával kiestem a versenyből. 

Persze a délutáni futamra már versenyen kívül indultam, de kár lett volna kihagyni, mert tényleg nagyon jó móka ez az egész. Fel is vettem videóra a futamokat, nézzétek meg a bejegyzés alján. Az időt tekintve még bakival is a 3. hely meg lett volna. Persze így az első és a második futamon se 100%-os erőbedobással futottam. Kíváncsi lettem volna, hogy az első kettőt be tudtam-e volna fogni, ha versenytempóban teljesítem a futamokat. Jövőre reméljük kiderül. 

Az 1. futam térképe:

de.jpg

Gps szerinti futásom 1. futam:

tajfut2023deora.jpg

1 futam videó:

Az 2. futam térképe:

du.jpg

Gps szerinti futásom 2. futam:

tajfut2023duora.jpg

2. futam videó:

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr7818149708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása