HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Terematlétika 2015

2015.02.01. 09:38 KissCsovi

A hagyományoktól most eltérően január utolsó szombatján került megrendezésre a tiszafüredi terematlétika bajnokság. (Mindig december végén szokott lenni.) Általában évente kerül megrendezésre ez a verseny, de most 2012-ben volt utoljára (egyéb okok miatt). Minden esetre sokan hiányoltuk, de szerencsére újra megvalósulhatott ez a rendezvény. Köszönet a szervezőknek, a segítőknek és a támogatóknak. Ez az esemény nagy réteget megmozgat, hiszen a kisiskolástól kezdve egészen a masters korcsoportig mindenki indulhat. Nagyon jó kis hangulatos verseny szokott lenni, ami szerintem most is megvalósult. Az idei évben 169 indulóval elég népes mezőny gyűlt össze. Egyedül a felnőtt ill. masters női kategóriában volt hiányérzetem, hisz sajnos ott egyáltalán nem volt induló. Remélem a jövőben a hölgyek is bátrabbak lesznek és beneveznek.

A férfi felnőtt VI. korcsoportban 6-an versengtünk. Igazából önmagunkkal, mert nem a végeredmény érdekelt minket. Nekem ebből a szempontból vegyes érzelmek születtek, hisz amit szerettem volna megcsinálni abból csak 1 számot sikerült úgy teljesítenem. Lássuk sorba a versenyszámokat: a 30 m-es síkfutásban 4:48-at sikerült futni. Itt szerettem volna 4 másodperchez közelebbi időt. Jött a helyből távol ugrás, ahol 255 cm-t sikerült ugrani, ami a terven felül sikerült. 2,5 méter felett szerettem volna ugrani és 5 centivel sikerült is. A medicinlabda dobás viszont eléggé lehúzta a kedvem. A 14 m környékét szerettem volna minimum megdobni, de 12 méter 36 centi lett a legjobb dobásom. Nem tudom, hogy miért volt ilyen gyenge. Végül jött a magasugrás. Itt az alsó célkitűzés a 135 cm volt, de a 140-et szerettem volna átlépni. Maradt a minimum cél és 135 lett a vége. Egyszer talán végre megtanulom már ezt a flop technikát is. :) Végül 13 helyezési ponttal a 3. helyen zártam a versenyt. 

Remélem a legközelebbi terematlétika versenyre nem kell ennyit várnunk és sikerül újra évente megrendezni. Nagyon jó és hangulatos kis verseny és nélküle szegényebb lenne Tiszafüred sportélete. Atlétikában nem vagyok jó, de mindig szívesen veszek részt rajta. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr807128931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása