HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Ébresztő!

2016.01.18. 12:22 KissCsovi

Ma reggel azon gondolkodtam, hogy nekem mikor ment el az eszem. A legkorábbi emlékem, ami eszembe jutott az amikor 8-9 évesen nagyapám szőlőjében bekapáltam egy sort megállás nélkül. Emlékszem a felénél már elfáradtam, de biztattam magam, hogy végig kell csinálnom. Lehet ez volt az első, lehet nem, de ezek után kezdtem bele sportolói pályafutásomba. Valami belülről hajtott. Anyukámékat meggyőztem, hogy nekem sportolnom kell.

Most pedig szabadságon vagyok és alhatnék tovább, pihenhetnék. Erre én hülye kitaláltam, hogy ha már van időm, akkor megyek mindennap kétszer is edzeni. Reggel felkelve eszembe jutott egy motivációs videó, mely pont a reggeli edzést motiválja. Meghallgattam készülődés közben és már tudtam, hogy ezt kell tennem, jó döntés volt. Az edzés utáni érzés az egy olyan érzés, amit nem lehet megvenni pénzért, amit nem tölthetsz le a netről. Ezt csak akkor érzed, ha megcsináltad és legyőzted önmagad. Ugyanez az érzésem volt már 8-9 évesen kapálás után és ez még a mai napig is valami elképesztő jó érzés tud lenni.

Higgyétek el egyedül csak a saját gondolataid akadályoznak. Imádom amikor elborul az agyam. Ilyenkor látszik, hogy sokkal többre vagyok képes, mint amire gondolni merek. "Veszítsd el te is az eszed!" :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr168282602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása