HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

A gondolat legyőzi a testet

2016.03.05. 21:07 KissCsovi

Az idei évben már javában zajlik a kilométer gyűjtés. A tervem, hogy 2 hét múlva meg legyen a 300km-em. Kicsit nehezen gyűlnek, mert munka után nem sokat tudok már evezni, mivel most még hamar sötétedik. A mai nap nem dolgoztam így szerettem volna kicsit többet evezni. Nagyon fáradtan mentem le evezni és teljesen erőtlennek éreztem magam. Bíztam benne, hogy a vízen helyrejövök. Az első körben már azon gondolkodtam, hogy inkább kiszállok és hazamegyek, mert fáradt is vagyok meg még hideg szél is fúj. Úgy voltam, hogy ha már vízre jöttem egy 9km-t (3 kört) csak megteszek, hogy mégis csak kopjon, ami van 300-ig. A második kör végéig nagyon szenvedtem. Utána sikerült kicsit átzökkennem és egy tűrhető tempót felvettem. Közben meg számolgattam, hogy még többet kéne eveznem, így mentem tovább és a 15. km-től már nem volt kérdés, hogy megcsinálom, ami edzés előtt egy kósza ötletem volt, hogy 21 km-t evezek.

Ez ismét egy remek példa rá, hogy a gondolatok sokkal előrébb juttathatnak, csak ki kell tartani mellette és nem szabad feladni. Ugyebár a 21km 7 kör alatt van meg, így 6 lehetőségem volt rá, hogy feladjam és mindegyik kör végén át is futott ez a gondolat a fejemben. Semmi következménye nem lett volna, ha hamarabb kiszállok, de végül mindig arra jutottam, hogy haladok tovább. 

Bármilyen nehéznek és kilátástalannak tűnnek a dolgok az elején csinálni kell, menni kell tovább és úgy érsz célba!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr508446986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása