HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

2016. évi terematlétika bajnokság

2016.12.29. 15:13 KissCsovi

Már rég nem került új bejegyzésem a blogomba. Ez annak volt köszönhető, hogy nem volt sok mindenről írnivalóm, mert a versenyszezon befejeztével egy kicsit lazább időszak jött majd túl laza is lett. Szeptembertől testnevelést oktattam a nagyiváni általános iskolában és sajnos ennek az edzéseim látták a kárát, hisz nem jutott rá se energiám, se időm szinte edzeni. Még szinten tartásra is kevés volt. December 1-től tértem vissza az edzésekhez jobban, mikor is megszűnt a munkaviszonyom. Ezalatt a 3 hónap alatt elég jelentősen visszaestem, felhíztam 77 kilóra és pocakot eresztettem.

Most egy kicsit másabb jelleget ölt az alapozásom, mint korábban. Remélem a nyári kajakos szezonban be fogja bizonyítani, hogy jó úton járok. Az első pár hét nagyon-nagyon gyötrelmesen ment. Szenvedtem az edzéseimen, de nem a jó értelemben. Valahogy nagyon nem éreztem a dolgokat. Ez köszönhető volt a nagy pocakomnak, ami már azért mutatott azóta fejlődést. Szerencsére már kezdek arra a szintre jutni amikor "kellemesen" szenvedek az edzéseimen.

Az év utolsó versenye a hagyományokhoz híven a tiszafüredi terematlétika volt idén is számomra. A súlyfeleslegemnek köszönhetően kicsit nehezebben mentek a dolgok, mint szerettem volna. A 30 méteres síkfutással indult a megmérettetés, ahol 4,23 másodperccel sikerült nyerni, de futottam már jobbat is. Helyből távolugrásban szerettem volna nagyobbat ugrani, de 248 cm-rel 2. helyen végeztem. Medicinlabda dobásban 15,20 méterrel sikerült nyernem, ami viszont terematlétikán egyéni csúcsom. Végén jött a magasugrás, ami nem az erősségem. 130 centiig jutottam és a 4. helyen zártam. Összesítésben 8 helyezési ponttal sikerült életemben először megnyernem a tiszafüredi terematlétika bajnokságot.

Az idei évben versenyzés szempontjából nem a korábbi várakozásaimhoz képest sikerült. Annak viszont örülök, hogy a 200 vegyes párosunk szerintem bátram kijelenthetem, hogy az év befutójában ott volt. 126 ezredre befutott 4 hajó is. Itt tényleg hajszálon múlt a dobogó. Jövőre az apróbb kis hibákat ki kell küszöbölni, edzeni kell és az eredményeken is látszódni fog a befektetett energia.

Mindenkinek kívánok sikerekben gazdag boldog új évet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr2812080199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása