HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

III. Atlasz Felhúzó Gála beszámoló

2012.10.15. 20:14 KissCsovi

A versenyre való készülésem vége nem úgy alakult, ahogy azt én terveztem, így a versenyen nem is éreztem magam túlságosan jó erőben. No meg lehet a hajnali kelés sem tett igazán jót ennek, hisz 4:40-kor már keltem. Ez az idő, míg mentem a vasútállomásra sok emléket felidézett bennem. Ugyanis míg 3 műszakban dolgoztam ekkor keltem általában, ha délelőttös voltam. Bár igaz az órám 50-re volt beállítva, de egy idő után ez kialakult, hogy magamtól keltem 40-kor és 5:03-kor már a villamossal robogtam is a munkába. Igaz oda csak kb. 45 perc volt az út, itt most 4 óra volt. Reggel még azt a 15-20 perces késés sem okozott gondot, amit Füzesabonyban kellett várni a vonatra, mivel Aszódon bőven volt idő menetrend szerint is az átszállásra. A lényeg, hogy időben oda is értem a verseny helyszínére. A mérlegelésnél most nem kellett félnem, hogy probléma lesz. Bár nevezési lapomat 66kg-ba adtam le, ezért rá is kérdeztem az utazás előtti napokban, hogy problémát okozna-e, ha esetleg nem férnék bele a súlyba. Megnyugtattak, hogy itt nem jelent problémát, hisz ez a verseny egy teljesen nyílt verseny volt, bárki indulhatott és akár a helyszínen is lehetett nevezni ebből kifolyólag nem is okoz ez sem problémát. Ennek örültem is, mert a mérlegelésnél 68,2 volt a súlyom így a 74kg-os kategóriában indulhattam. A versenyen sokan voltunk, így az eredeti kiíráshoz képest csúszott is a program, de már az elején tudatták ezt velünk. Mi felnőttek voltunk az utolsó kategória, aki versenyzett és minket is csak 4 csoportban tudtak beosztani. A kezdő fogásom 190kg volt, melyet teljesítettem is, majd jött a 200. Igaz ezen a versenyen erőben sem voltam a helyzet magaslatán, de ez a 200 ez egy nagy akadálynak bizonyul számomra, mert most sem tudtam második nekifutás után sem felhúzni Pedig bíztam benne, hogy végre meglesz legalább a 200 kiló. A könnyebb testsúlyomnak köszönhetően ezzel a 190-el sikerült egy 2. helyet elérnem. Sajnos mivel csúszott a program az utolsó vonatom meg indult, a dobogóra ismételten nem sikerül felállnom. Azért az oklevelet és az érmet megkaptam. Köszönöm a versenyszervezőknek a megértésüket. Majd jött egy újabb tortúra hazafelé a vonattal. Amit reggel 4 óra alatt sikerült megtenni, most majdnem 6 óra kellett neki. A késések sorozatának köszönhetően, de végre a Füzesabonyból induló utolsó vonatot elértem és hazajutottam még a vasárnapi nap folyamán. Bár nem sok híja volt, hogy éjfél után érjek vissza.

GZS_8794.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr744850535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása