HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

2013. évi Női, Férfi, Ifi, Junior, Masters, Felnőtt RAW Fekvenyomó Magyar Bajnokság, Vésztő

2013.03.31. 18:58 KissCsovi

Március 30-31-én került megrendezésre az idei évi RAW Fekvenyomó OB Vésztőn. Személy szerint a helyszínnek örültem, hisz viszonylag közel fekszik Tiszafüredhez. Aki korábbi bejegyzéseimet is olvasta tudhatja, hogy nem volt jó a felkészülésem. Az verseny hétét szerettem volna tökéletesre kihozni. Nyugodt pihenés és szénhidrát töltés. Mi sem fémjelezi jobban, hogy ez sem jött össze, hogy a testsúlyom a hét folyamán elég nagy ingadozást mutatott. A hét elejéhez képest a hét közepére -1,5 kiló leszaladt majd a verseny napjára vissza jött nagyjából. Erőtlen és fáradt voltam a verseny napján. 73,30-al mérlegeltem. Mondjuk a felkészülésem elején nem gondoltam volna, hogy ilyen közel kerülök a súlycsoport felső határához. Még az erő nem követte ezt a hízást. Amitől az elején tartottam a versennyel kapcsolatban az be is jött. Attól féltem, hogy mivel a verseny ifjúsági, junior, felnőtt és masters verseny egyben, így a túl sok induló miatt sok lesz a csúszás és nagy létszámú csoportok lesznek. A súlycsoportom, a -74 kg, kb. 21-22 fős csoportban versenyzett. A 125 kg-os kezdőfogásommal nem is volt gond. Utána viszont a túl sok pihenő nem tett jót. Sokára került rám újra a sor. A tervet tartva 132,5-re mentem, de sajnos első próbálkozásra nem sikerült. Nem éreztem magamban a kirobbanó erőt. Az utolsó fogásra minden erőmet összeszedtem. Maradtam a 132,5 kg-on, amit végül is sikerült teljesíteni. Ezzel csak a 6. helyre kerültem. Nagyon szoros volt a mezőny, ha a tervezett 140-ig eljutottam volna azzal testsúllyal lemaradva csak a 3. helyen végezhettem volna és akkor az összes dobogós 140 kg-mal fejezte volna be a versenyt. :) Verseny óta kicsit érzem, hogy a sérülésem teljesen nem jött helyre.

Nekem nem jól sikerült a versenyem, de indult 3 tanítványom is, akiknek a sikeres szereplése kárpótolt. 1 női és 2 férfi versenyzőt indítottam: Virágh Edina (ifi, -57 kg), Molnár Máté (ifi, -66 kg) és Tóbis Péter (junior, -74 kg). Nekik életük első versenyére azt a célt tűztem ki, hogy a sikeres mérlegelés után legalább 1 érvényes fogásuk legyen. Versenykörülmények között teljesen más nyomni, mint otthon a teremben. Örömömre szolgált, hogy 2 érvényes fogást is be tudtak mutatni. Edina súlycsoportjában Magyar Bajnok lett, ifjúsági kategória női abszolút bajnoki 3. helyezést ért el és még csapatversenyben is egy 2. helyet szerzett. Máté a 6. helyen, míg Peti a 7. helyen zárta a versenyt. Ez úton is gratulálok nekik. Ha kitartóak lesznek, sok mindent elérhetnek! :)

Eredményhirdetés:

RAW OB 2013.jpg

A kis csapat:

A kis csapat.jpg

A 132,5 kg-os sikeres nyomásom:

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr785185608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BenchPress 2013.04.03. 11:41:02

Sebaj, egyszer már csak kijön a lépés :)
A fiataloknak is gratula!

KissCsovi 2013.04.03. 11:46:08

@BenchPress: Köszönöm, a fiatalok nevében is! :) Legközelebb remélhetőleg minden terv szerint fog alakulni.

BenchPress 2013.04.15. 20:01:10

Hello,

lenne egy csomó kérdésem :)

- mikor lesz a következő versenyed?
- nyújtás: az erőemelésben mennyire fontos?
- kreatin: érdemes töltekezni belőle folyamatosan?
- más tápkieg készítményeket használsz? tömegnövelő, fehérje stb?
- milyen az ajánlott étrend erőemelőknek? Magas fehérje vagy szénhidrát stb?

Köszi, üdv, BenchPress

KissCsovi 2013.04.16. 19:38:47

@BenchPress:

Helló!

Csak röviden:
- Még nem tudom. Amint kilátásba kerül írok a blogba.
- Szerintem minden sportban fontos a bemelegítés és a nyújtás is. Az erőemelésben meg kifejezetten fontos!
- A kreatinról rengeteg cikket, tanulmányt lehet olvasni. Manapság rengeteg kötésben és formában lehet kapni. El kell olvasni melyikről mit írnak és az megfelel-e a te elképzeléseidnek. Annyit fűznék a kreatinhoz, hogy a kreatin-foszfát az ATP után a 2. helyen álló energiaforrásunk.
- Én személy szerint erre a versenyre az utolsó 2 hétben multivitamint szedtem, mert csak ennyi volt. Ritkán van pénzem még vitamint venni is. Amit szívesen szednék: C-vitamin, multivitamin, kreatin etil észter, Nitrox Therapy, fehérje.
- Egy erőemelőnek egy kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozást ajánlott. Összetett szénhidrát, megfelelő mértékben fehérje kb. 2g/tskg, egészséges zsírok, zöldség, gyümölcs. Napi többszöri étkezés: 5-6/nap. A szakirodalom szerint a napi energia szükséglet 50%-a legyen szénhidrát és a napi össz. energia szükséglet az 70-75 kcal/tskg. Persze az étkezés minőségét a pénztárca nagyon be tudja határolni.

Remélem sikerült minden kérdésedet megválaszolnom.

Üdv, Kiss Csövi
süti beállítások módosítása