HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

I Tisza-tó kupa tájékozódási futóverseny, Tiszafüred

2013.06.09. 18:45 KissCsovi

A mai napon került megrendezésre az első tájékozódási futóverseny itt Tiszafüreden. Kihagyhatatlan lehetőség volt számomra, hogy hosszú évek után újra elinduljak egy tájfutó versenyen. Különösebben nem készültem rá, hisz már hónapok óta nem futottam és néhány nappal a verseny előtt szólt Gyárfás Csabi, hogy ezen a vasárnapon lesz megrendezve. Egy délelőtti és egy délutáni futamban zajlott le a verseny. Nyílt technikás kategóriában indultam. Az első futamon nem futottam egy nagy tempót, meg volt, ahol kavartam is egy picit hiába volt ismerős a terep. Azért csak megkoptak a dolgok. Ennek ellenére sikerült megfutni a legjobb időt. A délutáni futamnak már úgy vágtam neki, hogy a győzelem szaga megcsapott. Volt 19 másodperc előnyöm a másodikhoz és 28 a harmadikhoz képes. Tudtam, ha nagyot nem hibázok és megnyomom akkor meg lehet az első hely is akár. Ennek ellenére már az első pontnál rengeteg időt eldobtam magamtól. Azért összekaptam magam és rákapcsoltam. A végén a második helyen álló tudott rajtam hozni 12 másodpercet a többiek viszont kaptak tőlem, így sikerült megőriznem az első helyet. Eddig még tájfutó versenyt nem sikerült nyernem. Örülök neki és annak is, hogy egy remek hangulatú versenyen vehettem részt. Remélem még sok hasonló kerül megrendezésre itt Tiszafüreden. 

Közben meg folytatom a felkészülést kajakban a július 13-14-én megrendezésre kerülő Szabadidős Magyar Bajnokságra. Remélem majd erről a versenyről is hasonlóan kellemes érzésekkel fogok távozni. A döntőbe kerülés a  minimum célkitűzésem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr435352762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása