HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Egy kellemes 30-as

2013.10.23. 17:14 KissCsovi

Ismét kihasználva ezt a remek időt ma is lementem evezni egyet. A többiek is pont akkor jöttek le, amikor én. A reggeli fáradtságomból kiindulva a szokásos kis 8-10 km-es távomat terveztem leevezni. Nem is sokat reggeliztem, mert néhány szelet májkrémes kenyérrel tudtam le a nap első étkezését. A többiek hosszú távú evezésre jöttek le, de gondoltam az elején mehetünk együtt is. Fülöp Jani unszolására végül csak nekivágtam a nagyobb útnak, bár úgy beszéltük, hogy megyek ameddig jól esik és ha elfáradok akkor visszafordulok. Erős szél volt, de szerencsénkre odafelé végig szembe fújt. Azért szerencsére, mert így visszafelé végig hátszelünk volt, ami ugyebár visszaúton kellemesebb, hisz sokat segített. A többiek az Aranyosi-szigetnél fordultak vissza, de még én sem voltam fáradt, ezért tovább mentem Janival a 415-ös folyamkilométerig (Tiszaderzshez közel). Ott egy kicsit kiszálltunk és Jani felajánlott nekem egy banánt és egy müzli szeletet. Élet mentő volt ez a kis csomag, mert szerintem, ha nem ettem volna, akkor visszafelé félúton "eléheztem" volna. Így viszont mire visszaértünk csak egy kellemes fáradtságot éreztem, meg, hogy a fenekem elültem. :) Nem mentünk egy eszeveszett tempót, de 3 órán belül megcsináltuk ezt a kb. 31 km-es távot. Örülök neki, hogy hagytam rábeszélni magam erre a túrára. 

Remélem ti is kihasználtátok/játok még ezeket a jó időket és sok időt töltötök a szabadban sétával, túrázással vagy sportolással. Ha eddig nem tetted akkor itt az ideje! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr955595871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása