HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

RAW Fekvenyomó Magyar Bajnokság, Debrecen

2023.03.27. 20:22 KissCsovi

Hosszú évek kihagyása után idén újra indultam fekvenyomó versenyen. Bár tavaly is tervben volt sajnos a kettő egymást követő betegség miatt kihagytam. Idén végre sikerült összehozni, bár formát tekintve tavaly még a betegség után is jobb formában voltam. (Mondjuk lehet csak az első után, mert a második az jobban kiütött.) A felkészülést idén egy vállsérülés is nehezítette. Kb. 1 hónappal a verseny előtt kezdtem óvatosan terhelni. Közben még súlycsoportot is váltottam, amivel sajnos még az erő nem jött, de ami késik az nem múlik.

80,82 kg-mal mérlegeltem. Hivatalosan még soha nem voltam ilyen nehéz. A versenyen egy 130 kg-os biztos súllyal akartam volna kezdeni, de történt egy olyan dolog, ami 20 éves pályafutásom alatt még sohasem. A súly kivételét követően nem kaptam meg a "Start!" vezényszót. Ugyebár a versenyen vezényszavakra történik a nyomás kivitelezése. A vezető bíró a "Start!" vezényszavára kezdhetjük leengedni a súlyt a mellkasunkra, később jön a "Press!" mikor már mozdulatlanul megállt a súly a mellkason és a vezényszóra indulhat a nyomás, illetve a gyakorlat végén az utolsó vezényszó a "Le!" akkor hangzik el, mikor megállítottuk fent mozdulatlanul a súlyt és visszatehetjük az állványra azt. Esetemben most az történt, hogy kivétel után nem volt teljesen nyújtva a könyököm és ezért nem kaptam meg a vezényszót. Bár én nyújtva éreztem és lelkesen tartottam a súlyt várva a vezényszót végül visszatettem és próbáltam újra felvenni a kiinduló pozíciót helyesen, de teljesen megzavart a dolog és így sikertelen lett az első kísérletem. Majd egy az egyben megismétlődött másodjára is ugyanez, de végül harmadjára csak sikerül egy érvényes nyomást bemutatnom. Így nem estem ki a versenyből, de nagyon nem tudtam beleszólni a dobogós helyek sorsába, mert maradtam 130-on és végül 4. helyen zártam a versenyt. 

Természetesen nem vagyok elégedett a teljesítményemmel, de soha nem gondoltam, hogy ilyen bakim valaha lesz. Kicsit berozsdásodtam. Vissza kell rázódnom és legközelebb már remélhetőleg zökkenőmentesebben tudok versenyezni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr3918081950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása