HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Kajak-kenu válogatott téli erőfelmérője

2013.12.14. 19:21 KissCsovi

A mai napon kerültek fel az internetre a kajak-kenu válogatottnak a téli felmérőjének eredménye. Ezt nézegetve kedvet kaptam az erőfelméréshez. Ha már tegnap amúgy sem sikerült edzenem, igaz fél napot fát pakoltam, gondoltam ma meg is csinálom. Kíváncsi voltam, hogy darabszámra mennyit csinálok, hisz a megtett cm-t nem tudtam lemérni, ami alapján történt végül is az összehasonlítás náluk. Voltak számomra elképesztő darabszámok a listát megtekintve. Arra is nagyon kíváncsi lennék, hogy én hány cm-en mozgattam meg a súlyokat, mert a listában is szerepel olyan, aki darabszám alapján 11. lett volna, de a megtett össz. cm-rel a 7. helyen zárt. A felmérés fekvenyomásban és mellhezhúzásban történt 60 kg-ban max. ismétlésszámmal 2 perces időlimittel. Én kiegészítettem még guggolással is, szintén a megadott paraméterekkel. A gyakorlatok között 10 perc telt el nálam, amely idő alatt bemelegítettem ill. felszereltem az adott állomást.

A fekvenyomással kezdtem a sort. Volt már az elején egy érzésem, hogy itt nem használom ki az időlimitet. 36 ismétlésig jutottam és csak 55 másodperc telt el a 2 percből. Ezt követte a mellhezhúzás, melyben 46 ismétlésig jutottam, míg guggolásban szintén 36 db-ot sikerült a limitidő alatt megcsinálnom. 

Ez a felmérés igazság szerint nem mérvadó, hisz az számít, hogy ki hogy megy a vízen. :) Ugyebár én még csak most kezdtem 2 hete az alapozást, de így még érdekesebb lesz, hogy tavaszra mennyit tudok javulni és majd remélem a vízen is egyre jobb leszek idővel.

A 200 m-es válogatott eredményei:válogatott erőfelmérő 2013.jpg

http://www.kajakkenusport.hu/files/dokumentumok/ferfi_200m_felmeresek_tata_2013_dec.pdf

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr685692739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása