HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Fekvenyomás 50 kg - 900 db

2014.01.21. 19:15 KissCsovi

A múlthét keddhez hasonlóan ma is nagy darabszámos fekvenyomást terveztem be, de most csak 50 kg-mal. Minimum cél a 600 volt. Eleinte 30-as ismétlésekkel kezdtem. 600 ismétlésig ment is 30-as a blokk. A vége felé már azért nem ment olyan könnyen a 30. Eleinte 1 majd 2 pici megszakítást iktattam be. A 600. ismétlés után visszavettem 20-as darabszámokra és így jutottam el a 900 ismétlésig 35 sorozatban. Itt is a vége felé már egy pici megszakítást beraktam, mert nem ment egybe a 20. Ezt kb. 2 óra alatt sikerült teljesítenem.

Az elején nem gondoltam, hogy idáig is eljutok, főleg, hogy valahogy az eleje kicsit nehezen ment. Eleinte ennyit terveztem, álmodtam magamnak és meg is valósítottam. Igaz rendesen elfáradtam benne, de jó érzés volt eljutni a 900. ismétlésig. Ezt is csak el kellett kezdeni és nem kellett abbahagyni. Csak ennyi a titka az edzésnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr175773941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása