HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Erőemelő Magyar Bajnokság, 2023 Cegléd avagy súlyok, melyeket álmomból felébredve is megcsinálok.

2023.05.02. 21:21 KissCsovi

A hétvégén került megrendezésre a RAW Erőemelő Magyar Bajnokság Cegléden. 3 napon keresztül zajlott a verseny. Vasárnap volt a -83 kg és a -93 kg versenye, ugyebár én a -83-ba voltam benevezve. Nagyon vártam a versenyt, mert egyéni csúcsokat akartam volna felállítani és szerettem volna a "téli" alapozást az új csúcsaimmal lezárni. A verseny korán indult. 8 órától már kezdődött a mérlegelés. Úgy döntöttem, hogy 1,5 óra az út és inkább alszok egy jót a saját ágyamban és korán kelve reggel indulok a verseny helyszínére. Az alvásból végül szinte nem lett semmi. A tőlem kb. 7-800 méterre lévő szórakozóhelyen, olyan hangosan ment a buli, hogy nem tudtam aludni tőle. A 4 hónapos versenyfelkészülés egy éjszaka alatt tönkre ment.

Hajnalban erőteljesen azon gondolkodtam, hogy el se megyek, mert nincs értelme, de erre készültem és végül csak elmentem. 80,6-al le is mérlegeltem. Azt tudtam, hogy nagy csúcsok nem lesznek, de jól meg is kellett választani még a kezdő fogásokat is. Első fogás a guggolás, melyre nagyon kíváncsi lettem volna, hogy mit sikerült volna kihozni magamból. Az akkori állapotomban még a kezdő 150 kg-om is csak 3. próbálkozásra sikerült. Megcsapott a versenyeből való kiesés szele, ami nagyon-nagyon nem esett volna jól. Kicsit meg is nyugodtam, hogy egy jó gyakorlatom lett. Fekvenyomásban a 130-as kezdőm nagyon könnyű volt még így is, de utána a 137,5 második próbálkozásra sem ment. Végül a felhúzás jött, ahol a 190-es kezdő után történt egy kis baki, mert a segítőm eltűnt a szólító kártyámmal és így nem tudtam a rendelkezésre álló 1 percen belül leadni a következő súlyt. Ilyenkor sikeres gyakorlat esetén automatikusan 2,5 kg emelés jön, így a 192,5 kg volt a második fogásom, mely sikere után viszont a 200 már nem jött fel. Összetettben 472,5 kg lett a teljesítményem. Kb. -66kg-os kategóriában csináltam ilyeneket régen.

A verseny legnépesebb mezőnyében 18 versenyzőből sikerül a 18. helyet elérnem. Végül is már azt is sikernek könyveltem el, hogy nem estem ki. Sajnos ezen a versenyen nem azt tudtam meg, hogy mi a maxom, hanem, hogy mik azok a súlyok melyeket álmomból felébresztve is tudok. Persze ezt is növelnem kell, bár egész versenyen a mérhetetlen koncentráció hiány volt a legrosszabb, mert izomzatilag nem terhelt meg ez a teljesítmény, de fejben egyszerűen nem voltam jelen.

20 év erőemelés után még mindig tudott újat mutatni nekem a sport. Bár ezt a tapasztalást szívesen kihagytam volna. Persze az alapozás ezzel így is lezárul és most a kajaké lesz a főszerep. Remélem ott kompenzálva lesz ez az erőemelős versenykezdés. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr918115554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása