HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

II. Tisza-tó kupa tájékozódási futóverseny beszámoló

2014.06.08. 20:52 KissCsovi

Tiszafüred adott otthont pünkösd vasárnap a II. Tisza-tó kupa tájékozódási futóversenynek. A tavalyihoz hasonlóan idén is indultam és idén is nyílt technikás kategóriában indultam el. Kicsit kíváncsian vártam, hogy fog menni a futás, hisz február vége óta nem futottam. Idén is délelőtti és délutáni futamon lehetett részt venni. Természetesen a helyezést most is a délelőtti és a délutáni futam összege adta. Az első futam pontjai elég technikásan voltak elhelyezve és kicsit kavarogtam is. Elég sok időt eldobva ezzel magamtól. Útközben az egyik pontnál azt hittem, hogy el is rontottam és rossz sorrendben érkeztem a pontokhoz. Kis idő után leesett, hogy nem hibáztam és újult erővel vágtam neki a táv utolsó felének. A meleg és a fáradtság megtréfált, de erről szól a tájfutás. A délelőttöt a 2. helyen sikerült zárnom. A délutánnak úgy vágtam neki, hogy mindent beleadva fogok futni és a pontok érintése után kétszer is megnézem, hogy milyen pont jön és arra, hogy a legjobb ráfutni. Annyira nem is kellett volna szerintem így tennem, hisz ez nem volt olyan technikás, mint a korábbi. Viszonylag egy jó időt sikerült futnom, legalábbis annyira elég volt, hogy összetettben sikerült ismételten nyernem. Így nem szakadt meg a Tisza-tó kupa győzelmi sorozatom. Örültem neki, hogy sikerült a duplázás és remélem jövőre kicsit azért felkészültebben indulok a versenyen és akkor is sikerülni fog egy szép sikert elérni.

A 2. futam rajtja előtt 

tájfutós2.jpg

A 2 futam rajt után, avagy szárnyalok a győzelem felé :)

tájfutós1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr606289175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása