HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Szabadidős kajak OB versenybeszámoló

2014.07.15. 22:38 KissCsovi

A hétvégén zajlott Szolnokon a Szabadidős Magyar Bajnokság kajak sportágban. Már pénteken lementünk, hogy jobban tudjunk pihenni, mert ugyebár ezen a hétvégén volt itt Tiszafüreden a Halasnapok, mely elég zajosan szokott zajlani. A szakadó esőre való tekintettel egy hotelben szálltunk meg sátrazás helyett, de sajnos nem sikerült itt sem megfelelően pihennem. Az éjszaka sokszor felébredtem és nem jól aludtam. Szombaton az 500m volt terítéken. Délelőtt az egyesem volt, ahol már az előfutamban elvéreztem. A rajtot még megnyertem és 250-ig is a 2.-3. helyen voltam, de utána jött a fal és végül utolsó előtti helyen sikerült beérnem. Délután mix párosban álltam a rajthoz Sasvári Ildikóval. Ildikó első versenyén vett részt, ráadásul mi (egyedüliként a mezőnyben) nem versenykajakban, hanem túrakajakban álltunk rajthoz. Nem tudtam mire számíthatunk, de arra törekedtünk, hogy amit tudunk azt kihozzunk magunkból. Annyira bejött a dolog, hogy 5. helyen sikerült célba érnünk.

Másnap 200 m-es távon mértük össze erőnket. Valamivel azért jobban sikerült aludnom az éjszaka, de még sem voltam túl kipihent. Délelőtt szintén az egyes volt, ahol az előfutamot sikerült megnyerni, pedig a rajtot kicsit elrontottam, de ez még korrigálható volt. A döntőben viszont még ettől is rosszabb volt a rajtom. Nem is tudom mi volt velem. Annyira rosszul indultam, hogy az egész mezőny elment mellettem. A végén annyira sikerült feljönnöm, hogy az 5. helyért harcoltam, de sajnos alulmaradtam. Szintén délután volt a mix páros, ahol a korábbiakból kiindulva minimum az 5. helyre vártam magunkat és ezt sikerült is teljesítenünk.

 Mindent összevetve az egyes számaim nem nagyon jól sikerültek, de a páros jól mentek. Remélem jövőre még jobban sikerül a párost összecsiszolni és sikerül egy versenyhajót jól megülnünk és akkor még szebb helyen tudunk majd végezni. Egyesben meg még többet kell edzenem és akkor az is jobban fog menni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr866511931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása