HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Szabadidős Maraton OB, Győr

2018.05.28. 20:11 KissCsovi

A verseny előtt két nappal sikerült életemben először eltörnöm a lapátomat evezés közben. Épp egy rajtot gyakoroltam volna és az első húzásnál a nyél megadta magát. Szerencsére a toll nem süllyedt el és így csak egy nyelet kellett pótolni. Ezt szerencsére még aznap sikerült is orvosolni. Ezúton is köszönet ezért.

Szombati napon került megrendezésre az egyes futamunk. Egyes rajtszámmal a legszéléről indultam, amit jobban ki is használhattam volna. A rajtot még viszonylag jól el is sikerült kapnom, de kicsit erősebben is mehettem volna az elején. Akkor lehetőségem lett volna a túloldalt kialakuló élbolyba becsatlakozni és megpróbálni velük tartani a tempót. Sajnos lemaradtam az élbolytól, de próbáltam volna felzárkózni. A futam során ketten is hozzám csapódtak és együtt mentünk. Túl sokat is vezettem őket így a végére sikerült nekik egy hosszú finissel legyűrniük. Végül a 14. helyen értem célba. Ugyebár nekem az eddigi maratonjaim alkalmával a 14. hely volt a legjobbam még korábban, így nem örültem ennek a helyezésnek.

Rajt (túloldalt piros hajóban)

 A második forduló után féltávnál (piros hajóban)33426454_1943580542621651_3048806397903896576_n.jpg

Másnap párosban álltunk rajthoz Balázs Tibivel. A verseny előtt egy héttel ültünk össze első alkalommal, ami elsőre jól ment. Még szombaton a versenyünk előtt lementünk egy kicsit evezni illetve a fordulót gyakorolni. Kicsit nehezebben fordul a hajó és a gyakorlások alatt egyszer sem sikerült tökéletesen bevenni a kanyart. Kíváncsian vártuk, hogy a futamon, hogy megy majd. A rajt előtt épp a para kenusoknak volt a befutójuk, de ráindítottak minket, ami annyira nem volt a legideálisabb. A rajtunk nem volt jó. Szétestünk egy kicsit és a hullámok is elkezdtek dobálni, így a borulás elkerülése végett picit támasztanunk is kellett. Illetve a szembejövőre is figyelnem kellett. Hátulról belénk is jöttek és kicsit keresztbe fordítottak. Ők beborultak, mi folytattuk a hajóban a versenyt. A mezőny után eredtünk és próbáltunk felzárkózni. Egy hármas boly mögött mentünk végig, amit utol akartunk volna érni, de egyedül nem sikerült. Volt egy páros, akit gyakorlatilag végig vittünk vízen. Ha össze tudtunk volna dolgozni akkor be tudtunk volna csatlakozni az előttünk lévőkhöz. Érdekesség, hogy a versenyen minden fordulónk jól ment. A finisben próbált lenyomni minket, de ugyebár erő az volt a hajónkban így nem sikerült nekik a dolog és végül a 6. helyen értünk a célba. 

K2 rajt (zöld hajóban hátul)

 Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget. Folytatom a sprintre a felkészülést!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr7414009158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása