HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Versenybeszámoló Erőemelő Magyar Bajnokság, Orosháza

2012.04.15. 20:50 KissCsovi

Április 14-15-én került megrendezésre az idei évi Erőemelő Magyar Bajnoksága. Nem volt zökkenőmentes a versenyzés. Alapból 1 órás csúszással kezdődött a mérlegelésünk is, majd az eredeti kiíráshoz képest 2 óra késéssel kezdődött a verseny. Valószínűleg ez is rányomta a bélyegét a versenyemre, hisz már kezdtem éhes lenni a kezdetkor, de nem tudtam, hogy mikor is kezdünk így enni sem mertem, nehogy ez okozzon problémát. A guggolás 115kg-on kezdtem, mely könnyedén ment:

Utána 125kg-ra mentem. Elsőre megakadt a mozgásom és amúgy sem volt a legjobban kivitelezett gyakorlat. El is vették, így maradtam a súlyon. Szerintem elfogadható lett volna az utolsó próbálkozásom, de tény ha jobban beleülök akkor nem lett volna kérdés:

A fekvenyomásomat 140-el kezdtem, majd a sikeres nyomás után az F6-os ruhámat átváltottam a Super Katanámra és 150-el próbálkoztam, de az elsőt elvitte a ruha a hasam irányába, a második 150 kg-os próbálkozásomra meg már nem maradt erőm. A sikeres nyomásom:

Az utolsó fogásnem következett, a felhúzás. 190 sikeres kezdő után 200-ra mentem. Szép kerek szám, de sajnos még várat magára. Első próbálkozásnál nem sok kellett volna, hogy feljöjjön, az utolsó fogásnál pedig valószínűleg rosszul fogtam meg a rudat, mert más magyarázatot nem találtam arra miért indult el a bal oldal könnyedén és a jobb oldal meg mintha valaki rálépett volna és majdhogynem a földön maradt. Így hamar vissza is engedtem az egészet a földre.

Tehát, aki figyelmesen olvasott az akkor láthatja, hogy sajnos mindenből csak a kezdőfogásom sikerült. Összetettben 445kg-ot sikerült elérnem. Ezzel a 2. helyen végeztem. Külön fogásnemenként most nem volt eredményhirdetés.

A dobogón:

A JÁTESZ SE. csapatképe:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr934448711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása