HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Hazaköltözés, pihenés, újrakezdés.

2012.07.31. 23:03 KissCsovi

Már rég nem írtam a blogomba. Pontosan május 6-án volt utoljára bejegyzésem. Azóta egyszer néztem csak rá kb. 1 hónappal utolsó bejegyzésem után és meglepetésemre csak 2 nap volt, hogy egyáltalán nem kattintott rá senki a blogomra. A mai napig majd 3 hónap elteltével is csak 8 ilyen nap volt. A rekord 12 látogató volt. Először is ezt köszönöm meg nektek, hogy kitartóak vagytok és olvassátok a blogom. Itt is már az ideje, hogy hírt adjak magamról, hisz elég eseménydús volt ez a 3 hónapom is míg nem írtam.

Ugyebár a kitartó blog olvasóim tudják, hogy Budapesten eleinte 3 műszakban dolgoztam egy gyárban, majd több mint 2 év után sikerült váltanom munkahelyet és egy sportközpontban tudtam elhelyezkedni, mint gondnok. Érdekes és új dolgokat ismertetett meg velem ez a munka. Sajnos a bérezés megállt a minimálbérnél és még egyéb más dolgok is hozzájárultak, hogy totális anyagi csődbe jutottam. Ez azt jelentette, hogy már a hitelkeretem is abszolút nullán volt. A terveim, hogy a munkám mellett másodállásban edzőként dolgozzak meghiúsultak. Mivel minimálbérből nem tudtam volna fedezni a fent létemet és más munka nem jött össze, így arra a döntésre jutottam, hogy haza költözöm anyukámhoz Tiszafüredre. Itthon sikerült munkát találnom, bár a szerződésem csak november 30-ig szól. Jelenleg a szabad strandon vagyok vízőr. Az úszómesterek munkáját segítem. Próbálom anyagilag is egy kicsit rendezni soraimat, ami manapság nagyon nem könnyű, de gondolom ezzel nem csak én vagyok így.

Mikor hazaköltöztem az erőemelés kicsit háttérbe szorult. Mikor már áprilisban kiderült, hogy nincs pénzem felkészülni és kiutazni sem a Fekvenyomó Világ Bajnokságra akkor félre is tettem kicsit a súlyzókat. A nyár azért nem telt el sportolás nélkül. Mikor hazaköltöztem akkor egyből mentem a kajakházba, hogy én vízre akarok szállni. Rá is kattantam újra és ha időm engedte napi kétszer is lejártam evezni. Természetesen nem megy úgy a hajó alattam, mint szeretném, de 9 év úgy telt el, hogy csak nagyon ritkán kajakoztam. Így nem is csoda. :) Még hazaköltözésem elején többször eljártam futni is és viszonylag rendszeresen úsztam is. Alkalmanként kb.1 km-t. Egyszer beterveztem, hogy kb. 1,5 km-t úszok, de a végén annyi erőt éreztem magamban, hogy tovább úsztam. Ekkor értem el életem leghosszabb úszását. 3,6 km, amit a szabad strandon úgymond "vad" vízben tettem meg. Nem volt fal, nem volt pihenő. Igaz iszonyatosan elfáradtam, de nagyon jó érzéssel töltött el, hogy megcsináltam. Súlyzót ritkán fogtam a kezemben. Talán kettő alkalommal nyomtam fekve a nyáron. 

Lassan ideje is lett volna kicsit előtérbe hozni a fekvenyomást, hisz ősszel lesznek a Fekvenyomó Magyar Bajnokságok (RAW ill. ruhás). Kicsit áthúzta a számításaimat az, hogy a tervezet szerint október 27-én lett volna a RAW OB, de szeptember 22-én lesz. A testsúlyom is kicsit föntebb ment, mint amit terveztem erre a "pihenő" időszakra. Volt, hogy este 70,7 kg is megvoltam, de a reggeli súlyom 68,8 kg. Én csak 68 környékére szerettem volna maximum felvinni. Ráadásul még a verseny helyszín is változott a korábbi tervezetthez képest, ami nekem nem kedvez, hisz  tömegközlekedéssel nézve Isaszegre jobb el tudnék jutni, mint Bajára.

Nem baj! A felkészülésemet elkezdtem, a súlyom is meg lesz addigra mikorra kell és el is jutok a versenyre. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr264689472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása