HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Karácsonyi 10 000 méter

2013.12.25. 14:59 KissCsovi

A Karácsony sem múlik el edzés nélkül. Ebben a jó időben azon is gondolkodtam, hogy lemegyek vízre evezni, de végül csak elvetettem az ötletet. Szerencsére a kajakergo ott van helyette. Már napokkal ezelőtt kitaláltam, hogy ma 10 000 métert fogok menni időre. A cél az volt, hogy 45 perc alatt teljesítsem a távot, hisz vízen nagyjából ennyi volt idén a legjobbam. Nagy lendülettel kezdtem és az első 5 km-t sikerült 20 perc 20 másodperc alatt teljesíteni, de itt már nagyon fáradtnak éreztem magam és az járt a fejemben, hogy itt le is teszem a lapátot, mert nem bírom végig evezni. A táv másik felének az elején végig ez járt a fejemben, mert nagyon távolinak tűnt a vége, de csak nyomtam tovább, ahogy bírtam. Ahogy közeledett a vége, úgy egyre jobb volt, hisz tudtam magam biztatni, hogy már nem sok van hátra és azt már meg kell csinálnom. A végén 41 perc 18 másodpercnél állt meg az óra.

Nagyon nagyon jó érzés volt, hogy végig csináltam. Ebben az evezésben sokszor le kellett magam győzni és győztesnek is éreztem magam miután befejeztem. 

Ui.: Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves blog olvasómnak! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr865708147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása