HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Meglepetés 10 000 méter

2014.01.24. 09:41 KissCsovi

Most reggel nem kondiztam csak kajakergóztam. Ebből kifolyólag azt találtam ki, hogy megyek egy 10 000 métert időre. Igaz a tegnapi 1000 db-os mellhez húzás után gondoltam rekordot nem megyek, ami 41:18, de azt tűztem ki, hogy 42 perc környékén teljesítsem. A tegnapi edzéstől a kezemen lévő apró kis sérülések sem javítottak a konfort érzetemen, mert amelyik nem ért hozzá a nyélhez azt az izzadság csípte. Ennek ellenére fél távnál 20:23-nál jártam, ami nagyon jónak mondható, mindamellett, hogy azért éreztem a hátam a délutáni edzésemet. De még hátra volt a táv fele. Próbáltam folyamatosan tartani az iramot és végül egész jól sikerült is, mert 41:01 alatt sikerült megtennem a teljes távot. Egyéni csúcs.

Mi ebből a tanulság? Az, hogy, ha akár munka után esel be fáradtan edzeni, vagy csak épp nem érzed magad túl jó formában még akkor is lehet egy nagyon jót edzeni. Csak oda kell tenni magad és nem a kifogást keresni, hogy miért nem csinálod. Nem mondom, hogy egyéni csúcsokat fog ilyenkor dönteni az ember, de még az sem kizárt. Nálam már többször is megesett ez. Akár csak ma is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr105779284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása