HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Önmagad legyőzése a legszebb

2014.02.19. 11:43 KissCsovi

A tegnapi nap folyamán délután egy közepes intenzitású erőedzést tartottam. Ezt inkább egy felvezetőnek nevezném. A többieknek utána egy erő-állóképességi edzésük volt. Párokban kellett dolgozniuk és mivel páratlanul voltak így beálltam én is és így lenyomtam még egy edzést. Az edzések végére nagyon elfáradtam. Reggel nagyon nehéz volt felkelnem. Éreztem minden porcikámat. Gondolkodtam is erőteljesen, hogy menjek-e reggel edzeni. Végül csak rávettem magam, hogy ha nem is egy nagy tempóban, de csak evezek a kajakergométeren egy 40 perc folyamatost. Mikor elkezdtem az evezést éreztem, hogy nagyon fáradt a hátam, a vállam és még a gerincmerevítőm is. Még a lábamban is éreztem taposás közben a tegnapi edzést. Már az elején azon voltam, hogy nem bírom, nem megy és nem is evezem végig. A 10. perc környékén ömlött rólam az izzadtság is, ami csípte a szememet. Minden húzás egyre nehezebbnek tűnt és csak erősödött bennem az érzés: nem evezem végig a 40 percet. Végül is nem lát senki, nem lesz semmi következménye, ha nem csinálom meg. Ilyen gondolatok jártak a fejemben, de közben csak eveztem tovább.

Mondhatni minden húzást megszenvedtem, de mégiscsak eljutottam 40 percig. Még az evezés elején azon voltam, hogy 9500 m jó lenne elérni, mert a legjobbamnak olyan 9800 környékére emlékeztem (9752 volt a legjobbam, mint később néztem). Viszont, ahogy el kezdtem evezni azon voltam, ha a 9000-et elérem akkor már azzal is bőven meg leszek elégedve. Meglepetésemre 9483 m-t sikerült teljesítenem ez idő alatt és evezés után nézegetve a korábbi 40 perces eredményeimet meg kellett állapítanom, hogy ez volt a 2. leghosszabb evezésem (igaz nem sokkal :) ). 

Lehet sokan nem keltek fel volna reggel edzeni egy előzőnapi dupla edzés után. Lehet sokan azt mondják, hogy ez túl sok, meg hülyeség, amit csinálok. Én azt mondom, hogy ez az edzés egy nagyon nagyon jó és hasznos edzés volt. Az első másodperctől az utolsóig végig szenvedtem, de nagyon, mint tán eddig még soha. A hangsúly viszont azon van, hogy: végig! Érdemes volt felkelni és lemenni evezni. Egy ilyen edzés után édes a győzelem, hisz legyőztem önmagam egy kegyetlen csatában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr105822119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása