HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Húsvéti 50-es

2014.04.19. 20:45 KissCsovi

Tegnap este 10-kor kaptam az információt, hogy a mai napon a csapat felevez Tiszacsegére meg vissza és ha van kedvem akkor csatlakozzak. Én egyből mentem is tölteni egy jó adag szalonnával és mentem is aludni, hogy másnapra legyen energiám. :) Reggel felkelve ettem egy tarjás szendvicset majd egy jó adag zabot tejjel és még indulás előtt még egy fél literes joghurtot bevágtam. Kicsit azért tartottam a távtól, hisz nagyjából 47 km-es túra előtt álltam. Az útra vittem magammal 4 banánt, 4 müzliszeletet és kb. 1 liter folyadékot. Még ezt is cipelnem kellett odafele úton és még nehezítésképpen ugyebár árral szembe mentünk és erős szembe szélbe. Próbáltam úgy menni, hogy azért a vissza útra is maradjon erőm. Tiszacsegénél a kompnál szálltunk ki, ahol elfogyasztottuk a magunkkal hozott élelmet, ittunk és egy kis pihenés után indultunk is vissza. A vissza úton teljesen végig egyedül mentem. (Az odafele út kb. felét szintén.) Vissza úton végig az járt a fejemben, hogy még egy kört megyek a csatornában, hogy meg legyen az 50 km-em. Ezt meg is tettem, amikor mondták a többiek, hogy GPS alapján csak 46 km-t mentek és így én is csak 49-nél járok, ezért gyorsan fogtam magam és még leeveztem azt az 1 km-t. Ezzel a valaha volt leghosszabb evezésemet tudtam le. Eddig a legtöbb az 30 km volt. Kellemesen elfáradtam, de azért még edzés után kb. 1 órácskát még ástam levezetésképpen. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr806053551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása