HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Az idei év első 200 méterei időre kajak egyesben

2014.06.20. 21:45 KissCsovi

Idén még nem is nagyon mentem 200 m-t. Talán egyszer sem. Most 3 héttel a szabadidős ob előtt mindenképpen aktuális volt megnézni, hogy hogy is megy. Tavaly napra pontosan ekkor mentem 5x200 m-t időre. (Ezt csak most tudtam meg, hogy megnéztem a füzetemben a tavalyi feljegyzéseket. :D ) Tavaly ekkor 40 másodperc volt a legjobb időm és hanyagságom miatt csak annyit tudok, hogy a többi 45 alatt volt. Most előtte bemelegítésként mentem 2x500 métert. Igaz ezt nem is nyomtam meg nagyon, főleg, hogy egy kedves jachtos ember teli gázon közlekedett a pályán. Végül is a célt elértem, mert bemelegedtem tőle és kicsit fel is húztam magam ezen a dolgon. Elsőre mentem lötyögős vízen egy 42 másodpercet. Gondoltam, magamban, hogy sima vízen biztos tudnék egy 40-et. Másodikra vártam egy jó pillanatot, amikor senki nem kelti a hullámokat és sikerült 40 alá bemennem. 38 másodpercnél értem a célba. Magam is meglepődtem, de örültem, mert soha nem mértem ennyit. Harmadikra megint csak 42 sikerült (szintén a jacht utáni lötyögős víz volt) 4.-re 39-et és végül egy 40 másodpercet sikerült kihozni magamból. 

Persze kajakban az idő nem mérvadó, hisz a pálya mindig más. Ami viszont biztos, hogy ugyanaz volt: az a megtett táv. Azért szerintem kijelenthető, hogy magamhoz képest fejlődtem és a legfontosabb ez. A kitartó kemény munka eredménye.

Idén még télen a 38 másodpercet tűztem ki magamnak célul. Ez most meg is van és ez a minimum célkitűzésem a versenyre is. Én bízom benne, hogy ott is menni fog, de addig keményen edzek tovább! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr1006394415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása