HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Kajak-kenu válogatott 2014/2015 téli szezon első erőfelmérője

2014.12.08. 19:30 KissCsovi

A korábbi szezonhoz híven ebben a téli felkészülésben is megcsináltam az első, a kajak-kenu válogatott által alkalmazott erőfelmérőt. Aki esetleg nem emlékezne, hogy miből is áll ez: fekvenyomás, mellhez húzás 60 kg-ban 2 perces időlimittel és a hagyományomhoz híven én a guggolást is belevettem. Az idén kicsit később kezdtem (vagyis igazság szerint el se kezdtem rendesen) a téli alapozást. Ez mondjuk a jó időnek is köszönhető, hisz novemberben még eveztem. A kondi rész viszont nem igazán indult még be nálam. Néha egy kicsit nyomtam fekve és húztam mellhez, de a futást és a saját testsúlyos edzéseket csináltam inkább. Az utóbbi 2 hét pedig teljesen edzésmentesen telt. Annyiból jó, hogy ezt a felmérést úgy szerettem volna megcsinálni, hogy előtte nem nagyon kondizok. Azt akartam megnézni, hogy mi az alap. Szerintem ez most így sikerült is.

Na de lássuk sorban, hogy miket is csináltam. Fekvenyomásban 33 ismétlésnél teljesen besavasodtam és le is tettem, pedig még lett volna 1 perc 10 másodpercem. Itt még soha nem sikerült a 2 percet végig dolgoznom. A legjobbamtól 7 ismétléssel marad el. Mellhezhúzásban 46 db sikerült, ami 9-el kevesebb a tavalyi utolsó felméréstől. Guggolásban viszont a 40 ismétléssel abszolút egyéni csúcsot csináltam, 4-el javítva. 

Ha ezekhez hozzávesszük azt is, hogy az elmúlt időszakban 5 kg-ot fogytam (72-ről 67-re), nem is mondható rossznak. Remélem sikerül rendszeresen lejárnom edzeni és akkor mindenből egyéni csúccsal zárhatom majd ezt az idei felmérősorozatot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr836968037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása