HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Évadnyitó verseny, Miskolc, Csorba-tó

2018.04.29. 20:26 KissCsovi

Még a múlthét vasárnap került megrendezésre Miskolcon az évadnyitó kajak verseny. Ezen a versenyen a legkisebbeken kívül csak 2000 méteres távon mérhették össze a tudásukat a versenyzők. A verseny 9-kor kezdődött és addig telt is az idő míg a kisebbek versenyeztek tőlünk, de nekik valamikor dél környékén véget is ért a versenyük.  A kategóriám 13:50-kor indult és kicsit lassan telt az idő az indulásig. 

A rajtnál látszott, hogy köztem és az edzőpartnerem közt fog eldőlni az első két hely. Én egy kamikáze taktikát választottam és terveztem egy nagy rajtot és egy erős iramot végig. Ugyebár a verseny a legjobb edzés és nagyon ki akartam hajtani magam. Rajtban egész jól sikerült kijönni és így az élre is kerültem. Várhatóan a rajt után kb. 300 méterre Szabinak sikerült feljönnie rám és be is ült nekem vízre. A fordulóban kicsit le is tudtam szakítani, ahogy gondoltam és nyomtam tovább, ahogy bírtam. Kb. 600 méterre a cél előtt már kezdett Szabi is feljönni rám és még egy zátony majdnem kiborított, így a ritmusomból is kiestem. Szabi át is vette a vezetést és beültem neki egy kicsit vízre. Ő visszább vett a tempóból így, ahogy jött egy motoros hullám (utánunk még volt 2 futam és a kísérő motoros hullámánál) robbantottam és vissza is vettem egy kicsit a vezetést, de Szabit nem zökkentette ki a hullám, ahogy én azt gondoltam és ő is jött. Megint előre ment és ültem neki vízen. A cél előtt akartam volna még egy nagyot robbantani és megnyerni a versenyt, de ez nem sikerült így 2. helyen értem be a célba.

Persze, ha más taktikát választottam volna akkor meg lehetett volna akár a győzelem is, de örülök neki, hogy Szabi ilyen sokat stabilizálódott (állítása szerint nem, de én látom, hogy igen). Jó előjel a tervezett párosunkhoz, ami tavaly nem jött össze. Remélem hasonló eredményeket érünk el majd idén. Csak a párosban én leszek az első, mert én ülök majd elől. ;) :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr2813879700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása