HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Kajak szabadidős, masters ob, Szolnok

2018.07.26. 20:53 KissCsovi

Idén is a hagyományokhoz híven Szolnokon került megrendezésre a 21-22-ei hétvégén szabadidős, masters ob. Ugyebár én még koromnál fogva a szabadidős kategóriában versenyzek még 2 évig. A megszokottak szerint szombaton az 500 méterek, míg vasárnap a 200 méterek voltak terítéken.

Szombaton két számban voltam érdekelt. Elsőnek egy párossal nyitottam a napot, ami nem úgy ment, mint azt korábban elterveztük. A célkitűzésünk az lett volna, hogy menjünk egy olyan ritmusos, jó pályát, mint amit itthon is sikerült mennünk. Már a rajtól kezdődtek a problémák, szétesések. Sajnos ez nem volt elég a továbbjutásra. Kérdés, hogy ha úgy megyünk, mint itthon akkor mire lett volna elég. A következő megmérettetés egy fiú négyessel következett, ahonnan az előfutamból sikeresen továbbjutottunk a döntőbe, ahol a 9. helyen értünk célba.

Vasárnap a 200 méterekkel folytattuk, ahol egyessel kezdtem a napot. Előfutamban menet közben azt éreztem, hogy szinte végig a 4. továbbjutó helyen megyek és csak egy támadást kell visszavernem, hogy így is maradjon. Ez sikerült is, de kiderült, hogy egy valakit nem láttam és így is csak 5.-ként futottam be, de szerencsés módon jobbik 5. idővel továbbjutottam. A középfutamra már nem akartam ilyen meglepetést és lehet ennek köszönhetően túlságosan rágörcsöltem. Rövideket is húztam meg valahogy nem is éreztem az egészet. Ennek az lett a vége, hogy nem sikerült döntőbe jutnom. Fiú négyesünk se jutott be a döntőbe, így a nap végén a mix négyessel lehetett javítani a szereplésemen. Vagyis igazából ezt csak elveszíteni tudtuk volna, hisz a mi csapatunkban volt a két legjobb szabadidős lány. A futam alatt le is sérültem, de szerencsére nem estem ki a ritmusból. Kicsit szorosra sikerült a befutónk, de a mi egységünk jött ki győztesen. 

Többet kell edzeni és nyugodtabban kell versenyeznem. Első körben viszont a sérülést kell kipihennem, ami egész jól megy. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr8814144145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása