HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Masters OB, Szolnok

2019.07.24. 19:36 KissCsovi

Hétvégén Szolnokon vettem részt a masters ob-n. Itt a sprint távok voltak terítéken. Szombaton 500 méterekkel kezdődtek a megmérettetések. Egyesben is rajthoz álltam idén. A rajtot elég jól el is sikerült kapnom és a táv feléig még úgy ahogy sikerült mennem is a mezőnnyel, de utána már teljesen teljesen elfogytam és az utolsó 200 méteren már alig bírtam evezni. Végül csak 6.-ként sikerült beérnem az előfutamon, így nem jutottam tovább a döntőbe (az első 3 jutott be). Majd jött a páros, ahol a tavalyihoz képest egy jó pályát sikerült futnunk és egyéni időrekordot is mentünk az előfutamban, de sajnos nem sikerült továbbjutnunk.

67386333_510043259768339_7844526245931909120_n.jpg

Vasárnap a 200 méterek kerültek sorra. Ugyebár hozzám ez áll közelebb, de itt sem kezdődött jól, hisz egyesben csak a 7. helyen futottam be az előfutamban. Sajnos ez is hosszú volt és a végét nem bírtam, bár menet közben is csak a 4. (nem továbbjutó) helyen eveztem. Minden reményem a 200 párosban volt, hogy döntőbe jussak. Egy nagyon jó pályát menve egy bő fél másodperccel lemaradva a továbbjutó 3.-tól végül az 5. helyen zártuk az előfutamunkat.

Idén végetért számom a verseny szezon. Jövőre már nem a szabadidős kategóriában indulok, hisz bekerülök a mastersek közé. Annyi vigasztal a jövőre tekintve, hogy ezekkel az időkkel a masters kategóriában mindenhol döntőztem volna. Azért mindenképpen azon leszek, hogy javítsak rajtuk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr8814979064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása