HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

10. Tisza-tó tájákozódási futóverseny, Tiszafüred

2022.06.27. 22:51 KissCsovi

Első körben az elmúlt időszakról mesélnék nektek hisz el voltam tűnve. Ugye azért ez a vírus helyzet sok mindent megkavart. Az idei évben januárban kezdtem neki a fekvenyomó ob-ra a felkészülést. Jól is ment míg jött az első kovid. Ezt még hamar és enyhén átvészeltem és folytattam a felkészülést bár kisebb céllal, ami úgy nézett ki, hogy még így is meg lehet és erre februárban közepe felé jött a második kovid. Na ez rendesen hazavágott és emiatt muszáj volt végleg elengednem az ob-t. Olyan szinten megviselt, hogy március végén szálltam vízre km-t gyűjteni, de csak nagyon óvatosan. Most a fő csapást a kajak adja, de mivel jött ez a verseny is és a kajakozáshoz sem árt, így hajnalban eljártam egy párszor futni.

Ez sem egy megszokott versenynap lett, hisz a Decatlon tavi napokon sárkány hajó kormányzásba is be kellett segítenem. 9 óra tájt el is indultam itthonról a sportcsarnokhoz, ahol a verseny központja volt, hogy beszerezzek egy dugókát, mert sajátom nincs. Ez egy kis csippel ellátott kis eszköz, amellyel nyomon lehet követni, hogy milyen idővel és megfelelő sorrendben fogtam-e meg a pontokat. Kicsit nehezen sikerült, de ahogy meglett már tekertem is a kajakházba bepakolni a sárkányhajóba és átevezni a rendezvény helyszínére a Morotva kerékpáros pihenőhöz. Innen nem sokkal vissza is mentem a verseny központba a sportcsarnok mellé, mert 10:50-kor már futamom volt. Sikeresen teljesítettem a pályát, bár hagytam benne azért. Gyorsan rákukkantottam az akkori eredmény bár még sokan voltak a pályán és 2. helyen álltam még akkor. Utólag visszanévze 3. helyen zártam a délelőtti futamomat. 

Délelőtti futam térkép:

tajfutfo1.jpg

Délelőtti futásom térképe:

tajfut1.jpg

Délelőtti futás time laps video:

A futam után tekertem vissza a Decatlon tavi napokra és ment a sárkányoztatás. Néhány fordulót elkormányoztam jól megégtem a napon, majd újra vissza a sportcsarnokhoz, mert 15:56-kor indult a délutáni futamom. Ebbe is hagytam sajnos bőven, de 2. helyen sikerült zárni ezt a futamot és végül összetettben egy 3. helyen sikerült zárnom a versenyt.

Déluti futás térkép:

tajfutfo2.jpg

Délutáni futásom térképe:

tajfut2.jpg

Délutáni futás videó:

Összességében annyira nem vagyok ezzel a teljesítményemmel megelégedve, mert sokkal több volt bennem. Határozatlanul futottam rá a pontokra pedig elsőre is jól lőttem be, de valamiért túlbiztosítva folyamatosan ellenőriztem magam. A futásban is sokkal több volt bennem, mint ahogy futottam. Na majd legközelebb ezeket a hibáimat kijavítom. Most koncentrálok a következő versenyre, ami előreláthatólag a kajak masters ob lesz.

...és hogy teljes legyen a nap: eredményhirdetés után visszamentem bepakoltunk a sárkányhajóba visszaeveztünk, kipakoltunk és olyan fél 7-7 tájt haza is értem. Hosszú nap volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr5416412312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása