HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Az első versenyem története

2011.11.10. 15:35 KissCsovi

Mint korábbi bejegyzésemben már írtam az ötlet, hogy versenyezzek fekvenyomásban az az akkori testnevelő tanárom ötlete volt. Ő mondta, hogy kellene rendezni egy házi versenyt az iskolában. Néhányan mindig bent maradtunk testnevelés órán a konditeremben, aminek felszereltsége elég szegényes volt. Igaz csak alibiből felraktuk valami 40 kilót a fekpadra és ha jött a tanár akkor nyomkodtunk bele, mintha edzenénk. Inkább délutánra tartogattuk az erőnket, amikor is kőkeményen gyűrtük a vasakat.

A házi versenyből nem lett semmi, de nekem a bogarat a fülembe ültette és az interneten rákerestem ilyen versenyekre. Hamar megtaláltam a Magyar Erőemelő Szövetség honlapját és abban a szent pillanatban el is küldtem a nevezésemet a diákolimpiára még két barátoméval egyetemben. Az első versenyem a Ráckevén megrendezésre kerülő Fekvenyomó Diákolimpia Elődöntője volt. A 2003-as évben dupla annyi induló volt, mint 2002-ben. Ezért kellett elődöntőt is szervezni, hisz eleinte csak a döntő volt kiírva a korábbi kevés létszámú versenyző miatt.

Ráckevére már az eljutás is érdekes volt. Kiskunlacházáig vonattal mentünk. Már hajnalban el kellett indulnunk és ekkor kezdődtek a kellemetlenségek, hisz reggel szakadt az eső. Mikor Lacházára értünk akkor kiderült, hogy a vasútállomás és a városközpont között nem volt valamiért buszjárat, így az utunkat egy kb. 4 km-es sétával folytattuk, amit még Ráckevén kb. 1 km-rel megtoldottuk, de mi voltunk bőven az elsők akik odaértünk. Ezek után már kellemesebbre fordult a nap menete. 

Én olyan 54 kg környékén mérlegeltem, így az 56 kg-os kategóriában indultam. Kicsit zavarban voltam, hisz eleinte mind a 3-an (Én, Nagy Tamás és Nagy Viktor) 50 kg-ot diktáltunk be kezdő fogásnak. Később leesett, hogy csak 3 fogásunk van így gyorsan 70 kg-ra módosítottam, de már az 50-nel enyém lett volna a legnagyobb kezdő fogás. A versenyen kicsit rossz volt a hangosítás és nem hallottam a neveket meg kicsit az újdonság varázsa miatt be is bambultam, amikor is egyszer megakadt a verseny. Fel volt pakolva a súly és szólították a következő versenyzőt, de nem ment senki. Ekkor kérdezte tőlem a szegediek edzője Ducsai Géza bácsi, hogy nem-e én jövök véletlen? Mikor megbeszéltük, hogy nevet nem hallottunk, hogy ki jön, rákérdeztem a súlyra, mely 40kg körül volt felpakolva. Erre közöltem vele, hogy nem én jövök, hisz én 70-en kezdek. Géza bácsi elképedt és egy pillanatra abba is hagyta versenyzője masszírozását. J Anyukám a nézőtérről figyelt, és amikor lapozták a súlyt nekem akkor a közönség meredten figyelt, hogy ki jöhet. Kimentem a súlyra és a tömeg elfojtott nevetését lehetett hallani, hogy mit akar már ez az egy szál bél gyerek. Mikor játszi könnyedséggel teljesítettem a fogásomat a nézőtér meghökkent. Ezt követően én 80 kg-ra kértem a súlyt, amit elsőre nem sikerült teljesítenem, de a 3 fogásomra sikeres volt. Ezzel 10 kg-mal vertem a másodikként végzett szegedi srácot. Rá egy évre tudtam meg, amikor Szegeden a fekvenyomó diákolimpia döntőjén voltam és a tornaterem folyosóján láttam a fényképeket „Akikre büszkék vagyunk”, hogy bizony egy többszörös diákolimpiai bajnokot sikerült elvernem.

Ez után nagy erőkkel készültem  a döntőre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr813368590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása