HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Heti helyzet

2012.03.10. 20:08 KissCsovi

A héten nem nagyon tudtam edzeni, mivel egy kis betegség hátráltatott. Szerdán hajnalban arra ébredtem, hogy nagyon rosszul érezem magam. Szédültem, fájt a fejem és lázam is volt szerintem. Egy csésze kamilla tea után vissza feküdtem aludni. Néhány óra alvás után kicsit jobban éreztem magam és el is indultam dolgozni, de mire oda értem már megint felerősödtek a korábbi tüneteim. Hazamentem és visszafeküdtem aludni. Majdnem az egész napot átaludtam. Másnap már szerencsére semmi tünetem nem volt, de így szerdától nem is edzettem. Ma már lementem edzeni, hisz a szokásos erőemelő edzés napja volt. Ahhoz képest, hogy betegeskedtem a héten egész jól ment. Guggolásba és fekvenyomásba ment 110-be 3 ismétlés. A felhúzást pedig felraktam 190kg-ra, bár már a 170-be is nehézkesnek éreztem a 3 ismétlést. Ha már felraktam 190-re azért bele is húztam egyet. Korábban talán egyszer vagy kétszer sikerült ugyanezt megcsinálnom edzésen.

Itt látszik, hogy azért fejben is eldőlnek a dolgok, hisz mostanában nem igazán felhőtlen napokat, heteket élek meg, de az edzés még így is megy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr654308276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása