HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Egy jó reggeli edzés története

2013.01.25. 19:38 KissCsovi

Idén ez az első bejegyzésem (igaz az elmúlt időszakban kevesebbet is írtam). Ettől függetlenül egy nap nem telt el úgy az idei évből, hogy valamelyik nap is látogató nélkül maradt volna a blogom. Ezt köszönöm Nektek! Mivel még nem írtam idén így sportsikerekben gazdag, boldog új évet kívánok mindenkinek.

Az, hogy mostanában nem sok bejegyzés került a blogomba az nem azt jelenti, hogy az elmúlt időszak sportolás mentesen telt volna el. Igaz, most november vége óta egy kis holt szezon volt versenyzés szempontjából, így "pihenősre" vettem a dolgokat. (A hetekben kezdtem el a felkészülést a március 30-án rendezendő RAW Fekvenyomó OB-ra.) Tény, hogy ez a pihenős szakasz is elég aktív volt. Heti 7-et edzettem, hétfő-péntekig minden délután plusz 2 reggel. Igaz nem tervszerűen edzettem csak, amihez éppen kedvem volt, azt csináltam. Előfordult olyan is, hogy kondi edzés után még elmentem futni 7-8 km-t is. (Mostanában már csak pihenő napon futok.) Reggeli edzésen  mostanában csak a kajakergométeren szoktam evezni, de előtte is csak erő-állóképességi edzést tartottam, mert reggelente mindig gyengébb vagyok. Régebben mikor esti iskolába jártam, akkor kora délelőtt tudtam csak elmenni edzeni. Ekkor esett meg velem, hogy az akkori Erőemelő OB-ra készülés során az edzések 50%-ban nem tudtam a 160-at felhúzni. A másik felében meg egyszer sikerült felállnom vele. A versenyen viszont ment a 190 is (délután volt). A mai napon is úgy alakult, hogy reggel tartottam meg a kondi edzésemet. Sokat nem vártam ettől az edzéstől, mert az éjszaka nem jól aludtam a viharos szél miatt. Tudni kell, hogy panelban lakom és ilyenkor süvít a szél a lakásban a rossz szigetelés miatt. Erre többször is felébredtem. Úgy voltam vele, hogy bemelegítek és az adott formámhoz képest fogok edzeni. Ez a nap úgyis főként a fekvenyomás technika gyakorlásáról és egy-két kiegészítő gyakorlatról szól. A fekvenyomásnál itt a maxom 70%-ába szoktam 5 szép lassú gyakorlatot csinálni. Meglepődve tapasztaltam, hogy a 90 kg-ba nagyon könnyedén nyomtam az első 5 ismétlést és rosszul emlékezve felraktam 95-re (azt hittem ezt számoltam ki, de később néztem, hogy 90-et írtam elő magamnak). A lényeg, hogy ebbe a 95-be is belenyomtam úgy az 5 ismétléseket, hogy kb. 3-4 másodpercig lent tartottam a mellemen a súlyt és nem éreztem megerőltetőnek. Holott a múlthéten az akkor még 90 kg-nak hitt súly is nehéz volt nekem, ami a valóságban csak 86kg volt. Kiderült időközben, hogy a rúd, amivel edzek, csak 16 kg-os. A többi gyakorlatba is ugyanazokkal a súlyokkal tudtam dolgozni, mint délutánonként szoktam. Sőt volt olyan gyakorlat, amit többel is tudtam volna csinálni.

Reggeli edzéshez képest ez nagyon jó teljesítmény és nagyon jó előjel a későbbi felkészülésre nézve. Bízom benne, hogy ez a lendület kitart végig a felkészülésem alatt és akkor elérhetem azt a súlyt, amit csak álmodni mertem eddig a versenyre. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr815043798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása