HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

RAW Fekvenyomó Magyar Bajokság, Vésztő 2015

2015.02.22. 14:04 KissCsovi

Február 21-22-én került megrendezésre az Ifi, Junior, Felnőtt, Mastres RAW Fekvenyomó Magyar Bajnokság Vésztőn. A versenyre úgy döntöttem, hogy befogyok a -66 kg-os kategóriába. Kicsit nehezebben is ment mint gondoltam, de végül túl "jól" is sikerült, mert 64,95-el mérlegeltem. Kezdőfogásra 115 kg-ot kértem, amit meg is adtak, majd mentem 120-ra, ami rajtam maradt. Utolsónak első gondolatra maradtam a 120 kg-on, de végül arra jutottam, hogy bekérem 122,5-re, mert akkor esélyem lehet a 3. helyre. Sajnos csak szabálytalanul sikerült megnyomni, így végül csak az 5. helyen zártam a versenyt. Az egész versenyen jellemző volt rám, hogy nagyon dekoncentrált voltam és nem is sikerült menet közben sem összekapni magam. Ugyebár tudjuk, hogy minden fejben dől el és ha nincsenek rendben a gondolatok akkor az eredmény sem úgy jön, ahogy szeretnénk. Ezzel a résszel is kicsit többet kell foglalkozni.

raw_ob_3.jpg

A csapat kakukktojása lettem, hisz a nap folyamán minden csapattársam a 3. helyen végzett. Név szerint: Virágh Edina, Bene Ármin és Csiszár Dániel. Ezúton is gratulálok nekik! Köszönöm mindenkinek a segítséget és kiemelném Nagy Tamást, aki beáldozta a napját és elvitt minket a versenyre (már nem először). 

A napom legnagyobb nyomása. Már csak azért is megnyomtam. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr777198163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása