HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

2 perces felmérő

2015.02.25. 17:36 KissCsovi

A tegnapi nap folyamán nagyon rosszul éreztem magam. Nagyon fájt a torkom, kicsit szédültem és 38 fokos lázam volt. Ma, ahogy felébredtem már semmi bajom nem volt. Ennek köszönhetően nem is halasztottam el a soron következő felmérésemet sem. A szokásos fekvenyomás-mellhezhúzás-guggolás 60 kg-ba 2 perces időlimittel. A fekvenyomásban a korábbi felmérésem 33 ismétléséig jutottam el megint, de most 1 percen belül megcsináltam és így mondhatjuk, hogy javítottam, mert legutóbb kb. 10 másodperccel több idő kellett ehhez. Mellhezhúzásban 56 ismétlésig jutottam, ami egyéni csúcs. Guggolásban 36 db-ig jutottam. Az egész felmérést gyorsan lezavartam, hisz bemelegítéssel együtt 15 perc alatt kész is volt. Általában egy 30 percet azért szoktam rá szánni.

Most az edzéseim más fajta irányt vesznek. Kíváncsian várom, hogy a következő felmérésben mennyire fog meglátszódni. A legfontosabb, hogy menjen az edzés. ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr177219649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása