HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

2015 első 200 m-es pályái

2015.06.21. 13:46 KissCsovi

Már nálam szokás, hogy a szabadidős ob előtt 3 héttel megyek 5x200 m-t időre. A korábbiakhoz képest most reggel csináltam meg. Kell egy kicsit ezt is gyakorolni, hisz a versenyeken az előfutamok reggelente vannak és ott is teljesíteni kell. Már korábban is éreztem versenyeken, hogy az előfutamon nem igazán tudtam teljesen rákoncentrálni a dolgokra. Azt ma is éreztem végig. A mai amatőr hibám az volt pluszban, hogy túl sokat reggeliztem, ami mint tudjuk nem ideális mozgás előtt. Annyira sokat sikerül, hogy csak délben tudtam újra enni. Mindent összevetve azért szerettem volna a tavalyi legjobb 38-as időt mérni most is és a többit is 40 környékén tartani. Idén kicsit másabb jellegű a felkészülésem. Tavaly ilyenkor már javában mentem 1 perc alatti résztávokat is. Idén 1-2 percek voltak a legrövidebb hajtások ill. több 500-as pályát mentem eddig a korábbiakhoz képest. 

Az elsőt sikerült 39 másodperc alatt, de éreztem, hogy nem sikerült túl jól és maradt benne. Ettől függetlenül a következőt nagyon gyatra 45-ös idővel csináltam meg. Tény, hogy itt keveset is pihentem, mert úgy döntöttem megyek míg a motorosok alám nem húzzák a vizet. Harmadikra lötyögős vízen sikerült a pályát megcsinálni, ami kicsit bántott, mert többet éreztem benne. 40 lett az idő. Utolsó előtti 41, míg az utolsóra megint egy 40 másodperc alatt sikerült a 200 m. 

Nem teljesen úgy ment ahogy azt szerettem volna, de én bízok benne, hogy ettől csak jobban fog menni. Ez egy biztató kezdet. Az 500-as pályák is eleinte 2:10 környékén sikerültek legjobban, most meg már 1:52 alatt is ment. 3 hét múlva meglátjuk, hogy megy a 200 méter. ;)

Ui.: Délutáni evezés során eleinte egy darad 200-at terveztem, de végül lett 3 is. 38-40-40. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr247561524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása