HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Mikor elveszted a motivációt pillants vissza honnan indultál

2015.08.08. 13:05 KissCsovi

Kinek hónapok, kinek évek, évtizedek után kicsit megkophat a motiváció, hogy tovább fejlessze önmagát. Lassabban fejlődsz, ha viszont kicsit elengeded magad nagyon vissza tudsz esni. Nehéz folyamatosa fent tartani a motivációdat. Ilyenkor egy nagyon jó technika lehet, ha egy régi képet, régi edzésnaplót kezedbe veszel és visszagondolsz, hogy honnan is jutottál el idáig. 

Én már 20 éve folyamatosan sportolok. Az elmúlt időszakban kicsit úgy érzem, hogy nagyon döcögősen haladok. Miközben azt érzem, hogy sokkal több van bennem, csak valamiért nem sikerül felszínre hozni. Persze felnőttként munka mellett nehezebb. Főleg, hogy könnyű fizikai munkát végzek, ami sokszor nem is olyan könnyű. :)

Hogy honnan is indultam? Én egy nagyon-nagyon vékony kis srácként kezdtem el 10 évesen karatézni. Valahol 40 kiló alatt lehettem. Ha jól emlékszem akkor '98-ban már 44 kg is megvoltam, de '99 lehetett, amikor életem első fekvenyomó maxát nyomtam és emlékszem, hogy 45 kg-ot nyomtam és én is ugyanennyi voltam. Általános 8. osztályból 48 kg-mal ballagtam el. Tiszta "kottás" voltam már ekkor. :D

Mit értem el azóta a sportban? Több sportággal is megismerkedtem a 20 év alatt, melyeket rövidebb, hosszabb ideig csináltam/csinálom is. Rengeteg tapasztalattal és élménnyel lettem gazdagabb. Több magyar bajnoki cím és dobogós helyezés mellett több nemzetközi versenyen is részt vettem már. EB-n ill. VB-n még nem sikerült dobogós helyen végeznem, így akár ezt is ki lehetne tűzni következő célnak. 

Egy mondatban: Nézd meg honnan indultál, hol vagy most, hová tartasz és koncentrálj a mai napra a céloddal a szemed előtt!

 Régen és most!1998-2015, 44-69kg összehasonlítás!

1998_ulos-horz.jpg

1998_allo-horz.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr867690378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása