HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

5. Tisza-tó kupa tájékozódási futóverseny, Tiszafüred

2017.06.11. 20:48 KissCsovi

Ezen a vasárnapi napon került megrendezésre az 5. Tisza-tó kupa tájékozódási futóverseny, idén ismét Tiszafüreden. Ugyebár tavaly volt, hogy Abádszalók adott otthont a versenynek. A szokásokhoz híven egy délelőtti és egy délutáni futam össz. idejéből alakultak ki a helyezések. A délelőtti futam egy belvárosi futam volt, míg a délután a szabad strand környékén zajlott. A versenyen a szokásomhoz híven a nyílt technikás kategóriában indultam. Ugyebár én csak a Tisza-tó kupán indulok évente egyszer tájékozódási futóversenyen.

A délelőtti futam a Thermál kemping, strand, gimi, múzeumpark, sportcsarnok és a végén a víztorony parkját ölelte fel nálam. A Thermál kempingben még soha nem jártam és ennek meg is lett az eredménye, mert az elején azt a néhány pontot nagyon kavarogva találtam csak meg. Sajnos a rutintalanságnak köszönhetően bizonytalanul fogtam meg a pontjaimat. A spori előtti útlezárásba is belefutottam és még a végére még rosszul is lettem és az utolsó két pontot már csak sétálva, lassan kocogva fogtam meg. A futás elején az volt a tervem, hogy futó appal követem a futásomat, de a célban derült ki, hogy a GPS nem kapcsolt be. A nagyobb rossz hír viszont az volt még, hogy csak 5 időt futottam. 

A délelőtti futam térképe

tisza-to_kupa_terkep_de.jpg

Mivel éreztem, hogy rengeteg időt otthagytam a pályán, így még reménykedtem, hogy a délutáni etapra összekapva magam még akár a dobogóra is feljuthatok, ha nem kavarok sokat és futok, mint egy gép. Ez a szakasz az Albatrosz kikötőt, Albatrosz kemping, szabad strand és a Horgász és Családi Kemping területén zajlott. Próbáltam a lehető legjobb futásomat elővenni, de valahogy annyira nem bírtam a tempót, mint szerettem volna. Kisebb-nagyobb kavarásaim itt is voltak, de az i-re a pontot a célban sikerült feltenni, mert ugyanis ott derült ki, hogy a 13-as pontomat kihagytam. Számomra érthetetlen volt, hisz még útba is eset és mégis elfutottam mellette. Tájfutói pályafutásom alatt még soha nem fordult velem elő ilyen. Ugyebár így nem lett összetett eredményem sem. Kis szépségtapasz, hogy az app legalább elindult és így össze lehet hasonlítani a pályával a futásomat.

Délutáni futam térképe

tisza-to_kupa_terkep.jpg

App térképe

tisza-to_kupa_app.jpg

Mindent összevetve nagyon csalódott voltam a mai teljesítményem miatt. Főleg, hogy délelőtt volt szerencsém egy kis szakaszon futni a későbbi győztessel és azt tapasztaltam, hogy valószínűleg pályán simán tudtam volna vele futni. Ugyebár ez a sport nem csak a futásról szól, de még így is hoznom kellett volna egy dobogós helyet. Egy edzésnek viszont nem volt rossz. A fő csapásirány marad a kajak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr2812586157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása