HTML

Ha kitartó vagy, sok mindent elérhetsz!

Ez a blog azért jött létre, hogy másoknak egyfajta példát és motivációt adjak. Mindenki csak keresi a kifogást miért nem tud lemenni az edzőterembe, hogy a fejében kialakított képet megvalósítsa. Le szeretnél fogyni? Izmosodni, erősödni akarsz? Vagy jó állóképességet szeretnél? Ezért mind tenni kell. Nem csak a TV előtt kell ülni kortyolgatni a sört és enni a pizzát, vagy számítógépet nyomkodni egész nap. Ne higgyétek el, amit a TV-ben mutatnak, hogy nem kell tenned semmit, csak a csodabogyót beszedned, meg turbó diéta, vagy bármi ilyen hülyeséget. Tartós eredményt hónapok, évek alatt ér el az ember. A sport legyen az életed része. Én már 10 éves korom óta rendszeresen mozgok. A blog elindítása az első országos csúcsom elérése inspirálta. Sokan mondták nekem, hogy még iskola mellett csak-csak sportolok, de majd, ha elkezdek dolgozni... Jelenleg 2 éve 3 műszakban dolgozom és anyagilag sem állok jól, de mégis elég szép sportsikereket érek el a mai napig is. Ezt szeretném a blogomban nektek példaként felállítani, hogyha kitartó vagy és küzdesz akkor sok mindent elérhetsz. Soha nem késő belevágni!

Friss topikok

Címkék

Simon Fiala Emlékverseny, Békésszentandrás

2019.07.07. 19:13 KissCsovi

A hétvégén Békésszentandrásra látogattam el a Simon Fiala Emlékversenyre. A két napos versenyből csak a szombati napon álltam rajthoz 200 méteren. Kifejezetten nem volt tervben ez a verseny, de pont kapóra jött egy kis gyakorlásra a 2 hét múlva esedékes Szabadidős OB-ra. Kis verseny szituáció gyakorlásra és edzésnek kiváló volt. Még nem nagyon érzem magam formában és csak bízom benne, hogy ez még jobb lesz. Itt is külön szabadidős kategóriában indultam, ami csak azért volt kicsit rossz most, hogy mindössze 3-an álltunk rajthoz. Jobb lett volna több pályát menni, bár itt a verseny lebonyolítása a nagyobb létszámnál hozott olyan helyzetet is, hogy volt aki beért a célba és mire visszaért a rajthoz már ment is a következő futama. Ezt valószínűleg nem is bírtam volna, ha ilyen kevés pihenőm lett volna. Minden esetre itt egy lapra kellett feltennem mindent.

Alapból kis csúszással indult a futamunk, de igazából ez engem nem zavart, mert én végig melegítettem. Testiekben szerintem a pillanatnyi állapotomhoz képest teljesen jól voltam, de fejben kis tompaságot éreztem, amin szerintem még kell javítanom és akkor még jobb lehetek magamhoz képest. A pálya szeles volt és itt nem volt rajtgép sem, amiből jöhetett egy kis bakim. Én előrébb álltam a többiekhez képes és míg őket előre hívtak engem meg hátra és közben jött is a rajt vezényszó. Mondjuk én azon voltam, hogy bármikor jöhet a rajt és ez engem annyira nem zavart különösebben és a vezényszóra meg is indultam. Ezt leszámítva még szerintem ezen van mit fejlődnöm. A táv közben a tervek szerint mentem, de a végére kicsit bekötöttem. Láttam a perifériámból, hogy az egyik ellenfelem jön velem és míg ő bírta a végét én meg nem sikerült előttem beérnie. Szoros befutás volt, még az eredményhirdetéskor is meglepődött a srác, hogy a dobogó második fokához álltam, mert ő azt hitte én nyertem. 

Mindent összevetve jó kis verseny volt. Jól kihajtottam magam és látom, hogy mikre kell még figyelnem, hogy jobb időt érhessek el, mert most a partról 40 másodperc alatt mérték az időmet. Ezt jó lenne elérnem hivatalos időméréssel is. 

vagolap01.jpg

 Ugyebár a képet nem én készítettem. Külön köszönet Keserű Mártonnak a fotóért!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legykitarto.blog.hu/api/trackback/id/tr7714930622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása